Marketerzy, którzy uważają, że stosunek do treści na Facebooku może być tylko mniej lub bardziej pozytywny są w błędzie. Wiele treści zwyczajnie irytuje odbiorców – komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategii w Grupie On Board Think Kong – Np. młodzi (do 24 lat) użytkownicy Facebooka są bardzo wyczuleni na płytkość dialogu, wklepywane na szybko odpowiedzi z emotikonami, nie odnoszące się do meritum. Mamy nadzieję, że nasze badanie zainspiruje moderatorów i autorów treści do przemyśleń sposobu w który prowadzą firmowe strony.
Zobacz również
Co jeszcze irytuje osoby obserwujące profile firm na Facebooku? Tuż za błędami językowymi plasuje się wymuszona żartobliwość wpisów i nieudolne starania, by były one śmieszne (32%). W pierwszej trójce niepożądanych zachowań znalazło się również nadużywanie sztucznych, profesjonalnych zdjęć, co za rażące uważa 31% badanych.
Badanie zostało przygotowane przez Grupę On Board Think Kong we współpracy z firmą SW Research. Sondaż metodą CAWI przeprowadzono we wrześniu 2016 r. na próbie 1209 użytkowników Internetu korzystających z Facebooka.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]