„Bliska Paczka” z Codemedia

Ruszyła kampania promująca nowoczesne rozwiązanie wpisujące się w trendy rozwoju e-logistyki w Polsce – bliskapaczka.pl. Działania prowadzone są w Internecie, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia. Kampania potrwa do 9 czerwca br.
O autorze
1 min czytania 2017-05-17

Platforma bliskapaczka.pl to nowy produkt platformy usług kurierskich Sendit.pl. Opiera się na zintegrowanej w jedno rozwiązanie Click&Collect na mapie sieci 12 000 punktów nadawczo-odbiorczych w całej Polsce. Punkty „Bliskiej Paczki” można znaleźć m.in. w kioskach Ruchu, sklepach spożywczych Żabka, placówkach Poczty Polskiej, stacjach benzynowych Orlen oraz paczkomatach InPost.

Nowy produkt firmy Sendit adresowany jest przede wszystkim do e-sklepów. Klienci sklepów e-commerce korzystający z platformy mogą samodzielnie wybierać na mapie Polski dogodny punkt, w którym chcą odebrać zamówione towary. Zaletą „Bliskiej Paczki”, oprócz wygody dla konsumenta, jest także jej atrakcyjna cena.

Celem kampanii jest dotarcie do potencjalnych klientów. Grupą docelową prowadzonych działań promocyjnych są firmy z branży e-commerce. Codemedia prowadzi kampanie typu display oraz mailingową, które mają przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności nowej platformy wysyłkowej bliskapaczka.pl oraz ilości korzystających z niej podmiotów biznesowych. W kampanii podkreślane są główne walory nowego produktu uruchomionego przez firmę Sendit – możliwość realizacji usług kurierskich szybko, wygodnie i tanio.

Nowa platforma Click&Collect bliskapaczka.pl to duże ułatwienie dla firm prowadzących działalność w Internecie ale przede wszystkim dla ich klientów. Łatwa integracja, proste i przejrzyste rozliczenie oraz wygoda wyboru punktu dostawy w koszyku e-sklepu dla konsumentów to kolejny krok w kierunku upraszczania procesu zakupowego, a zarazem zwiększania konwersji – mówi Wojciech Kliber, Dyrektor Zarządzający Sendit SA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bliskapaczka.pl to kolejna kampania realizowana przez nas dla platformy wysyłkowej Sendit, z którą rozpoczęliśmy współpracę prawie rok temu. Wszystkie prowadzone przez nas działania skoncentrowane są na zwiększaniu zainteresowania portfolio usług Sendit oraz promowaniu firmy jako solidnego partnera biznesowego – mówi Anna Lipińska, Account Director, Codemedia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing