Nowa kampania nosi tytuł „Find your moment” i jest podzielona na rozdziały (chaptery). Pierwszy z nich – „Driving to” został właśnie opublikowany. To historia, która swój początek ma w tęsknocie za podróżą w nieznane, za leniwym dniem, w którym nic nie musisz, a godziny upływają wolno. Nareszcie można zostawić wszystko za sobą. W świecie, w którym każdy pędzi do mniej lub bardziej określonych celów, ty możesz pozwolić sobie na luksus bycia poza wszechobecną gonitwą. Ta podróż to też moment na bycie razem z najbliższą osobą, na rozkoszowanie się drogą i magiczną, otuloną śniegiem scenerią. To wstęp do wspaniałego urlopu od codzienności…
Zobacz również
S’portofino to multibrand odzieżowy działający w segmencie premium, który w swoim DNA ma przede wszystkim sportową, swobodną elegancję; to jedyny koncept na polskim rynku tak wyraźnie ukierunkowany na połączenie mody i sportu. Zima natomiast jest tutaj ulubioną porą roku – to nie czas na siedzenie w domu, a wręcz przeciwnie: to doskonały sezon na spędzanie dnia na zewnątrz i rozkoszowanie się nim w ulubiony sposób. Takie podejście stało się także fundamentem do stworzenia nowej kampanii pod hasłem: „Find your moment” – kolejne rozdziały tej historii będą publikowane cyklicznie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach