Błoga zima poza codziennością – nowa kampania multibrandu S’portofino

Kiedy większość zaczyna myśleć o przygotowaniach do błyszczących Christmas parties, S’portofino przywołuje wizję leniwego, zimowego wypadu i pozostawienia wszystkiego za sobą. Nową kampanię otwiera pierwszy rozdział historii, w którym bohaterowie rozkoszują się samą podróżą oraz byciem tu i teraz.
O autorze
1 min czytania 2019-11-27

Nowa kampania nosi tytuł „Find your moment” i jest podzielona na rozdziały (chaptery). Pierwszy z nich – „Driving to” został właśnie opublikowany. To historia, która swój początek ma w tęsknocie za podróżą w nieznane, za leniwym dniem, w którym nic nie musisz, a godziny upływają wolno. Nareszcie można zostawić wszystko za sobą. W świecie, w którym każdy pędzi do mniej lub bardziej określonych celów, ty możesz pozwolić sobie na luksus bycia poza wszechobecną gonitwą. Ta podróż to też moment na bycie razem z najbliższą osobą, na rozkoszowanie się drogą i magiczną, otuloną śniegiem scenerią. To wstęp do wspaniałego urlopu od codzienności…

S’portofino to multibrand odzieżowy działający w segmencie premium, który w swoim DNA ma przede wszystkim sportową, swobodną elegancję; to jedyny koncept na polskim rynku tak wyraźnie ukierunkowany na połączenie mody i sportu. Zima natomiast jest tutaj ulubioną porą roku – to nie czas na siedzenie w domu, a wręcz przeciwnie: to doskonały sezon na spędzanie dnia na zewnątrz i rozkoszowanie się nim w ulubiony sposób. Takie podejście stało się także fundamentem do stworzenia nowej kampanii pod hasłem: „Find your moment” – kolejne rozdziały tej historii będą publikowane cyklicznie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj