W ramach długofalowego projektu tołpa:off marka zaprosiła do współpracy 12. blogerów, a także uruchomiła tematyczny serwis www.tolpa.pl/off, na łamach którego publikowane są artykuły związane m.in. z motywacją, samorealizacją, stylem życia, które są pewnego rodzaju zachętą do wyłączenia się z pogoni, do powiedzenia „off” pośpiechowi, presji i nieprzemyślanym wyborom.
Dodatkowo, tołpa jako pierwsza polska marka kosmetyczna postanowiła udostępnić blogerom na miesiąc oficjalny profil na Facebooku. Przez cały sierpień głosem marki będą mówić inni: Jacek Kłosiński, Joanna Pachla – Wyrwane z Kontekstu, Ryfka – Szafa Sztywniary oraz Kamil Nowak – Blog Ojciec, w istotnym stopniu przejmując komunikację oraz interakcję z użytkownikami marki.
Zobacz również
Dotychczasowe działania to sposób na opowiedzenie o tym, jaka jest tołpa. Rosnące zaangażowanie na oficjalnym profilu oraz przychylne komentarze użytkowników pokazują, że niestandardowe działania z udziałem blogerów to trafiony pomysł. Jako pierwszy pięć krótkich historii opowiedział Jacek Kłosiński. W tym tygodniu słuchać będziemy z kolei Joanny Pachli z bloga Wyrwane z Kontekstu, a później kolejnych dwóch osób, które myślą, podobnie jak tołpa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach