Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Blowek pierwszym w historii polskiego YouTube’a twórcą z 4 mln subskrypcji

Blowek, czyli Karol Gązwa, pobił kolejny rekord i stał się pierwszym w historii polskiego YouTube'a twórcą z 4 000 000 subskrypcji.
O autorze
1 min czytania 2019-01-15

Bycie największym youtuberem w kraju to nie tylko wielki zaszczyt, ale również niezwykłe wyróżnienie.

– Od samego początku, odkąd tworzę swój kanał, robię to dla moich widzów. To właśnie ich zaangażowanie, reakcje i komentarze napędzają mnie do dalszego działania. W pewnym sensie jest to więc nasz wspólny sukces. Bardzo cieszę się z kolejnego rekordu. Dziękuję wszystkim, którzy się do tego przyczynili. Jestem pewny, że zmotywuje mnie to jeszcze bardziej. Kolejny cel – 5 000 000 przed nami! – podsumował Blowek.

Warto przy tym pamiętać, że prowadzenie największego w Polsce kanału na YouTubie, to nie tylko dobra zabawa, ale przede wszystkim ciężka praca.

– Uważam, że kolejny rekord Blowka jest w pełni zasłużony. To dla niego wyjątkowa nagroda, ale również odpowiedzialność i zobowiązanie zarówno wobec fanów, jak i marek takich jak: Coca-Cola, Play, mBank czy Google Play, które zaufały mu, podejmując stałe współprace. Jestem pewny, że 5 000 000 subskrypcji to kwestia czasu. Karol zawsze miał wyjątkowe wyczucie trendów i oczekiwań widzów – mówi Adam Semik CEO & co-owner z Gamellon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Blowek swój kanał założył w 2011 roku, jednak na początku był on w pełni poświęcony tematyce gamingu. Szybko stał się jednak jednym z najpopularniejszych twórców w Polsce, zyskując tym samym stałą widownię i wielu fanów. Z czasem, twórca postawił na materiały rozrywkowe i lifestylowe, na jego kanale zaczęły pojawiać się zabawne wyzwania oraz vlogi, a jego popularność i wyświetlenia wciąż rosły, dzięki poszerzeniu tematyki. W końcu, 6 lat od opublikowania pierwszego filmy na YouTubie, Blowek stał się najpopularniejszym twórcą w Polsce, wyprzedzając w liczbie subskrypcji innych popularnych twórców, takich jak Sylwester Wardęga, Rezigiusz czy Abstrachuje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing