W tym roku uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 27 kwietnia w Krakowie.
European Search Awards to międzynarodowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie marketingu online organizowany nieprzerwanie od 2012 roku. W jury zasiadają światowi eksperci branży SEM, którzy co roku przyznają nagrody najlepszym kampaniom i zespołom w zakresie SEO, PPC, Digital, Content Marketingu i innowacyjnych produktów. W tym roku nagrody zostaną przyznane w 29 kategoriach. Wśród nominowanych znajduje się 114 agencji z całej Europy. Wśród nich jest 9 agencji z Polski, które zdobyły łącznie 20 nominacji. Najwięcej, bo aż 9 przyznano Bluerank.
Zobacz również
Bluerank ma już 2 statuetki zdobyte w konkursie European Search Awards – jedną za kampanię dla marki Mitsubishi, drugą za działania realizowane dla Leroy Merlin. W tym roku agencja uzyskała aż 9 nominacji. O miano najlepszych kampanii marketingu online w swoich kategoriach będą walczyć te realizowane dla marek: Jean Louis David, Kazar, Loopmasters, Rainbow. Oprócz tego w konkursie został nominowany innowacyjny produkt Bluerank, gromadzący w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dane związane z SEO, również sama agencja będzie walczyć z 10 innymi o tytuł Best Large Integrated Search Agency.
Wszystkie nominacje Bluerank znajdują się tutaj:
- BEST USE OF SEARCH – TRAVEL / LEISURE Bluerank & Rainbow – Numbers Not Assumptions – Data Driven Success
- BEST LOCAL CAMPAIGN Bluerank & Rainbow – Numbers Not Assumptions – Data Driven Success
- BEST MOBILE CAMPAIGN Bluerank & Kazar – Mobile that’s in vogue
- BEST PAN EUROPEAN CAMPAIGN Bluerank & Loopmasters.com – How to take the next level of PPC efficiency through foreign expansion
- BEST USE OF CONTENT MARKETING Bluerank & Jean Louis David – Bespoke content
- INNOVATION – CAMPAIGN Bluerank & Rainbow – Numbers Not Assumptions – Data Driven Success
- INNOVATION – SOFTWARE Bluerank – SEO Dashboard – all the SEO data in one place
- BEST SEO SOFTWARE SUITE Bluerank – SEO Dashboard – all the SEO data in one place
- BEST LARGE INTEGRATED SEARCH AGENCY Bluerank – Success can be optimized
To nie jedyny sukces Bluerank na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy. Ostatnio firma została uznana przez Google za najlepszą agencję w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) oraz otrzymała nagrodę za kampanię dla marki SMYK w konkursie Google Premier Partner Awards 2016.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing