Google przyznaje ten tytuł doświadczonym agencjom, które mogą się pochwalić ponadprzeciętnymi wynikami realizowanych kampanii i są bardzo zaawansowane w wykorzystaniu wszelkich możliwości udostępnianych przez AdWords dla reklamodawców. Agencja Bluerank została uznana za wiodącą na polskim rynku w następujących specjalizacjach: reklama w sieci wyszukiwania, reklama mobilna, reklama w sieci reklamowej, reklama w Zakupach Google. Tym samym Bluerank znalazł się w ścisłej czołówce pod względem liczby uzyskanych specjalizacji, zyskując drugie miejsce w Polsce.
Google informował o przyznanych tytułach 30.06.2016 r. w Atenach podczas Google CEE Agency Day 2016. Jednym ze speakerów podczas wydarzenia był CEO Bluerank Maciej Gałecki, który opowiadał o modelowym rozwoju agencji. Google uznaje Bluerank za agencję, która w całym regionie rozwija się we wzorcowy sposób i powinna być przykładem dla wszystkich innych podmiotów.
Zobacz również
3 lata temu miałem przyjemność opowiadać o Bluerank podczas Google CEE Agency Day w Czechach. Już wtedy firma bardzo prężnie się rozwijała i była wielokrotnie doceniana przez Google za najwyższą jakość i ponadprzeciętne wyniki prowadzonych kampanii. Cieszę się, że w tym roku mogłem potwierdzić, że firma rozwija się jeszcze szybciej niż rynek usług marketingu w wyszukiwarkach w Polsce – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Co ten unikalny tytuł oznacza dla naszych klientów? To potwierdzenie jakości świadczonych przez Bluerank usług. Google przykłada ogromną wagę do oceny prowadzonych kampanii. Nadając tytuł Premier Google Partner potwierdza tym samym, że klienci Bluerank pracują z najbardziej wiarygodnym i rzetelnym partnerem biznesowym, realizującym projekty na najwyższym światowym poziomie.
Status Premium Google Partner jest ważnym krokiem w kierunku identyfikowania wysoko wykwalifikowanych partnerów biznesowych. To także ogromna motywacja dla agencji do nieustannego zdobywania wiedzy i utrzymywania wysokiej jakości oferowanych usług. To również doskonała pomoc dla organizacji, które poszukują renomowanego zespołu projektowego do realizacji działań z zakresu marketingu online. Cieszymy się, że znajdujemy się w gronie wyróżnionych partnerów Google. Jesteśmy zmotywowani, by utrzymać ten status i gotowi na dalszy rozwój i wzrost – mówi Tomasz Sąsiadek, Client Service Director w Bluerank.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing