Ich sylwetki zostaną zaprezentowane w ramach dwóch serii zatytułowanych „The Art of Leadership” składających się w sumie z jedenastu krótkich filmów. Osobiste doświadczenia głównych bohaterów serii inspirują współczesne społeczeństwo, a każdy klip będzie obrazował również podstawowe wartości przywódcze BMW: odpowiedzialność, wewnętrzną siłę i niezależność. Cechy, które także są nieodłącznym elementem wyposażenia luksusowych samochodów BMW – serii X7, 7, 8 i M8.
W czwartek CNN uruchomił sześcioczęściową produkcję, wprowadzając na rynek pierwszy film z serii wyprodukowany przez wielokrotnie nagradzane studio Create należące do CNNIC. Przedstawia on jeden z najbardziej udanych duetów DJ-skich i producentów muzyki elektronicznej na świecie, Dimitri Vegas & Like Mike. Belgijscy bracia analizując swoją pasję i relacje z publicznością na tle odtwarzanego występu z Norwegii, przypominają sobie, jak stali się liderami w swojej dziedzinie. Ten i inne nadchodzące filmy autorstwa studia Create są kręcone i montowane na potrzeby globalnej dystrybucji na różnych platformach CNN International w telewizji, internecie, w social mediach, na Great Big Story, a także zostaną zaprezentowane na stronie głównej marki BMW.
Zobacz również
Ponadto jeszcze w tym roku Great Big Story, globalna grupa medialna CNN zajmująca się filmowym opowiadaniem historii, zaprezentuje sponsorowany cykl redakcyjny składający się z pięciu mikrodokumentów. W centrum ich uwagi znajdą się inspirujące kobiety i mężczyźni, których działalność społeczna jest godna naśladowania.
Pierwszy film, którego premiera odbędzie się w maju, przedstawi fascynujące podwójne życie Brandona Tory. Uzdolnionego w obszarze nowych technologii oraz utalentowanego MC, który z powodzeniem obraca się w obu światach. W dzień pracuje jako starszy specjalista w dziedzinie AI w firmie Google, natomiast w nocy odnosi sukcesy jako artysta hip-hop. Każda z produkcji będzie wyświetlana na platformach i kanałach społecznościowych Great Big Story. Co więcej, aby dotrzeć do określonej grupy odbiorców w social media, dystrybucja zostanie wsparta za pomocą technologii Launchpad firmy WarnerMedia.
– Wszystkie najbardziej owoce partnerstwa oparte są na wspólnych wartościach. Cieszę się, że tak jest również w przypadku nowego projektu z BMW. Jako liderzy w naszych dziedzinach szanujemy i cenimy utalentowane postaci przedstawione w filmach. To właśnie one zmieniają nasze społeczeństwo na lepsze. Istotnym elementem będzie zintegrowana dystrybucja tych mocnych i wzbudzających emocje historii od Create oraz Great Big Story na wszystkich platformach. To pozwoli nam dotrzeć do globalnej publiczności, która powinna docenić wartości prezentowane przez bohaterów i związane z nimi opowieści – powiedziała Cathy Ibal, senior vice president, EMEA, CNN International Commercial.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– BMW ma długą i bogatą historię projektów, które tworzą odpowiednią przestrzeń i oddają głos kreatywnym umysłom z różnych dziedzin – projektowania, sztuki, sportu czy inżynierii. Postrzegamy to jako jedną z naszych misji – i zawsze podejmowaliśmy działania mające na celu umożliwienie oraz wspieranie transformacji. Zebrane opowieści są wynikiem idealnego dopasowania dwóch podmiotów, które dzielą te same wartości i cele. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN oraz BMW współpracują ze sobą, aby stworzyć te unikalne filmy o wyjątkowych ludziach, którzy analizują i na nowo definiują pojęcie przywództwa. Ponieważ zawsze dążymy do doskonałości, mocno wierzymy, że to partnerstwo jest kamieniem milowym dla obu firm – powiedział Jens Thiemer, senior vice president customer i brand marki BMW.
Słuchaj podcastu NowyMarketing