BNP Paribas wspiera przedsiębiorców, współfinansując ich ogłoszenia w serwisie OLX

1000 zł na start dla przedsiębiorców chcących zaistnieć online – to wspólna akcja serwisu ogłoszeniowego i Banku BNP Paribas oraz kolejna inicjatywa banku wspierająca firmy w okresie epidemii koronawirusa.
O autorze
2 min czytania 2020-05-25

Bank BNP Paribas dołącza do wsparcia przedsiębiorców w ramach rozpoczętej w kwietniu tego roku akcji „OLX 500 na start” i jako partner strategiczny projektu dofinansuje dodatkową kwotą 500 zł przedsiębiorców na największej w kraju platformie ogłoszeniowej. Dzięki wsparciu firm, które do tej pory nie ogłaszały się online, będą miały do wykorzystania na ten cel aż 1000 zł. Bank ufundował aż 1000 takich pakietów!

– Czas dla firm nie jest dziś najlepszy. W związku z rozwojem epidemii koronawirusa wiele biznesów uszczupli się finansowo, a część może przestać istnieć. Dlatego tak ważne jest, by zwłaszcza teraz firmy miały możliwość lepszego dotarcia do potencjalnych klientów internetowych, a np. ze względów finansowych jest to dziś niemożliwe. Postanowiliśmy udzielić finansowego wsparcia takim podmiotom i zachęcić do wejścia w eCommerce. Przedsiębiorca otrzyma 1000 zł na promowanie ogłoszeń na OLX, największej bazie ogłoszeń w internecie – 500 zł sfinansuje BNP Paribas. W sumie sfinansujemy aż 1000 takich doładowań – mówi Andrzej Chechliński, dyrektor departamentu sprzedaży, marketingu online i e-commerce Banku BNP Paribas.

Uczestnicy akcji otrzymają punkty o wartości 1000 zł do wykorzystania na promowanie ogłoszeń przez 90 dni od przystąpienia do programu. W ramach pakietu ogłoszeń można mieć stronę w domenie olx.pl, sprzedawać i oferować bez prowizji, a także korzystać ze wsparcia zespołu pracowników OLXa, którzy doradzą, jak sprawnie i skutecznie przejść proces rejestracji i najlepiej dodać ogłoszenie.

– Siłą serwisu OLX są jego użytkownicy, którzy od lat wspierają przedsiębiorców korzystając z oferty lokalnie i po sąsiedzku. Każdego miesiąca odwiedza nas 12 milionów użytkowników, co oznacza, że co trzeci Polak korzysta z platformy. To tutaj szukają usługodawców, wykonawców i produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, a nawet meble. Dlatego przeniesienie firmy do internetu powinno dziś stanowić naturalny ruch każdego przedsiębiorcy. Cieszymy się, że wspierając ich w programie „OLX 1000 na start” razem z naszym partnerem BNP Paribas możemy im w tym pomóc – mówi Michał Malewski, general manager serwisu OLX.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W akcji mogą wziąć udział właściciele kont utworzonych po 1 kwietnia 2020 r. lub przed 1 kwietnia 2020 r., którzy nie opublikowali w ramach konta żadnego ogłoszenia związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą w zakresie handlu przedmiotami ogłoszenia lub opublikowali w ramach tego konta mniej niż dziesięć ogłoszeń związanych z tą działalnością. Z akcji wyłączone są kategorie Motoryzacja i Nieruchomości. Więcej informacji w regulaminie na stronie

Żeby wziąć udział w akcji należy zarejestrować się na stronie start.olx.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się