Bobby Burger wybrał agencję do obsługi PR

Warszawska agencja Good One PR zajmie się działaniami wizerunkowymi dla marki Bobby Burger, pierwszej polskiej sieci burgerowni. W ramach współpracy do zadań agencji należy opracowanie i realizacja planu komunikacji, relacje z mediami oraz doradztwo w obszarze marketingu.
O autorze
1 min czytania 2018-05-10

Bobby Burger to pierwsza polska sieć burgerowni. To marka tworzona dla aktywnych i dynamicznych osób, lubiących wielkomiejski gwar. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej. W ciągu kolejnych sześciu lat Bobby Burger na stałe wpisał się w gastronomiczne serca 13 polskich miast, w których funkcjonują 34 lokale marki. Bobby Burger planuje w dalszym ciągu mocno akcentować swoją obecność w kulturze miejskiej, a nowa oferta franczyzowa marki stanowi zapowiedź jej intensywnej ekspansji na polskim rynku. Od początku istnienia, marce przyświeca hasło: REAL FOOD, REAL PEOPLE – prawdziwe jedzenie dla prawdziwych ludzi. Jedną z autorskich inicjatyw marki jest Bobby Team, wspierający pasję, energię i dynamizm młodych ludzi.

Agencja Good One PR wygrała konkurs ofert na obsługę PR marki Bobby Burger i zajmie się kompleksowym zarządzaniem komunikacją wizerunkową marki na terenie całej Polski. Kontrakt obejmuje również działania komunikacyjne związane z rozwojem sieci burgerowni. Za działania z ramienia agencji odpowiada zespół Eweliny Puławskiej, Senior Account Manager w Good One PR. Umowę podpisano na czas nieokreślony.