„To, co dobre dla Twojego dziecka, jest dobre dla planety” zapewnia Nutricia, wprowadzając na rynek nową linię produktów. Nowa linia BoboVita Bio to 18 smakowitych nowości bio dla dzieci – posiłków, przecierów owocowych oraz musów owocowych w wygodnych tubkach. Zgodnie z przepisami prawa produkty te nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy smaku ani barwników.
Opowieść o rolnictwie zgodnym z prawami natury, dbającym o przyszłość – naszą i planety – brzmi jak bajka. W kampanii „Brzmi niesamowicie” BoboVita Bio zabiera nas w podróż do bajkowej krainy ekologicznego rolnictwa, które na końcu reklamy okazuje się prawdziwym gospodarstwem. To z pochodzących z niego produktów BoboVita Bio tworzy smaczne i wartościowe posiłki dla dzieci.
Zobacz również
Kampania będzie realizowana w TV, punktach sprzedaży i Internecie. Zostaną uruchomione zasięgowe działania online, które obejmą kanały wideo, takie jak YouTube oraz social media – Facebook i Instagram.
Na stronie www.bobovita.pl powstała podstrona www.bobovita.pl/produkty/bobovita-bio, na której rodzice mogą poznać produkty BoboVita Bio. Marka zapowiedziała również możliwość wypróbowania nowości.
Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon Film, postprodukcją studio Human Ark, reżyserem części animacyjnej był Wojciech Wawszczyk. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing