TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Bogactwo kolorów i prezentów”: wystartowała kampania świąteczna Motoroli

„Bogactwo kolorów i prezentów”: wystartowała kampania świąteczna Motoroli
Marka Motorola prezentuje kampanię świąteczną „Bogactwo kolorów i prezentów”, której celem jest promocja brandu oraz zwiększenie sprzedaży smartfonów w kluczowym okresie przedświątecznym.
O autorze
0 min czytania 2024-12-03

Klienci, którzy pomiędzy 30 listopada a 31 grudnia zakupią jeden z biorących udział w akcji promocyjnej smartfonów marki (wybrane modele serii Edge 50 oraz Razr 50), mogą otrzymać wartościowe prezenty – słuchawki bezprzewodowe serii moto buds lub vouchery do Moliera2. 

Dla potrzeb kampanii przygotowane zostały zarówno kreacje graficzne jak i materiały wideo. Motywem wiodącym kampanii jest charakterystyczna dla marki, bogata i modna kolorystyka urządzeń. Dla przypomnienia, Motorola to jedyna marka smartfonowa współpracująca z Instytutem Pantone.

Za realizację kampanii odpowiadają: Assembly (zakup mediów), Czomolungma Kolektyw (materiały kreatywne), Rumour PR (komunikacja PR), SalesUp (działania w POS) oraz Tigers (social media, VOD, Spotify oraz billboard sponsorski).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat kampanii świątecznej Motoroli znajdziesz na stronie.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się