„Bogactwo kolorów i prezentów”: wystartowała kampania świąteczna Motoroli

„Bogactwo kolorów i prezentów”: wystartowała kampania świąteczna Motoroli
Marka Motorola prezentuje kampanię świąteczną „Bogactwo kolorów i prezentów”, której celem jest promocja brandu oraz zwiększenie sprzedaży smartfonów w kluczowym okresie przedświątecznym.
O autorze
0 min czytania 2024-12-03

Klienci, którzy pomiędzy 30 listopada a 31 grudnia zakupią jeden z biorących udział w akcji promocyjnej smartfonów marki (wybrane modele serii Edge 50 oraz Razr 50), mogą otrzymać wartościowe prezenty – słuchawki bezprzewodowe serii moto buds lub vouchery do Moliera2. 

Dla potrzeb kampanii przygotowane zostały zarówno kreacje graficzne jak i materiały wideo. Motywem wiodącym kampanii jest charakterystyczna dla marki, bogata i modna kolorystyka urządzeń. Dla przypomnienia, Motorola to jedyna marka smartfonowa współpracująca z Instytutem Pantone.

Za realizację kampanii odpowiadają: Assembly (zakup mediów), Czomolungma Kolektyw (materiały kreatywne), Rumour PR (komunikacja PR), SalesUp (działania w POS) oraz Tigers (social media, VOD, Spotify oraz billboard sponsorski).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat kampanii świątecznej Motoroli znajdziesz na stronie.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się