Bogdan Koroluk jest związany z Havas Media Group od ponad 4 lat, ostatnio pracując na stanowisku data strategy managera w zespole DBI. To ekspert w obszarze strategii danych, którego podstawową rolą jest tworzenie architektury komunikacji zorientowanej na dane, budowanie doświadczeń klientów oraz wspieranie zaawansowanych procesów analitycznych.
Swoje doświadczenie budował zarówno po stronie agencji, jak i po stronie dostawcy rozwiązań technologicznych, w takich branżach jak handel detaliczny, finanse i bankowość. Do tej pory, w ramach struktur Havas Media Group, jego głównym zadaniem było budowanie platform komunikacyjnych opartych na danych, skoncentrowanych na realizacji określonych celów biznesowych dla klientów agencji i dostarczania doświadczeń dla klientów marki.
Zobacz również
Z początkiem sierpnia Bogdan awansował i objął nowo utworzone stanowisko data business intelligence directora, zastępując tym samym Łukasza Wiśniewskiego. Na nowym stanowisku będzie zarządzał zespołem ekspertów DBI, czyli jednostki wyspecjalizowanej w data science i data driven marketingu, której specjaliści agregują, analizują, badają i aktywują dane, personalizując doświadczenia konsumentów z marką.
W związku z rozwojem swoich kompetencji Bogdan awansował z roli data strategy managera na szefa jednostki Data Business Intelligence. Nowa rola Bogdana to kluczowy element strategiczny dla klientów Havas Media Group obejmujący dynamizację obszaru innowacji, usług Data Science oraz Martech. Jestem przekonana, że dbałość o rozwój talentów Havas Media Group to ważny kierunek wzmacniania ekspertyzy, a Bogdan świetnie sprawdzi się w nowej roli – mówi Beata Magdziarz, chief digital officer, Havas Media Group.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach