W departamencie Capability Development będzie współodpowiedzialny za rozwój kompetencji całej organizacji w obszarze Consumer Understanding & Insights.
Bogusław Bardoń dołączył do zespołu Capability Development, który wspiera poszczególne agencje Publicis Media w rozwoju wiedzy na temat między innymi zachowań i motywacji konsumentów, roli komunikacji w osiąganiu celów biznesowych, a także strategii budowania platform komunikacyjnych służących realizacji różnych KPI marki. – Bogusław Bardoń wnosi do naszej organizacji bardzo bogate doświadczenie z zakresu marketingu doświadczeń w środowisku digitalowym, które zdobył pracując nad strategiami dla największych marek. W Publicis Media będzie pracował przy projektach strategicznych i edukacyjnych – mówi Beata Golubińska, Chief Capability Officer.
Zobacz również
Bogusław Bardoń jest związany z branżą reklamową od ośmiu lat. Przeszedł drogę od marketingu szeptanego do multidyscyplinarnych działań digitalowych. Jako strateg pracował dla między innymi wszystkich marek Coca-Coli, a także dla Heinekena, Desperadosa, MTV i Playa. Odpowiadał za takie kampanie jak Desperados Party Challenge, 1000 zł na Głupoty, Open Your City, Oglądaj Ligę jak Mistrz czy ostatnio kampanię sieci Saturn z udziałem Wojciecha Manna.