Pogromca śmieciowego jedzenia pojawiał się w filmach edukacyjnych i na ulicach miast by przypominać o konieczności włączenia warzyw i owoców do codziennej diety. Zapomina o tym prawie 40 proc. Polaków, a jedynie 7 proc. zjada je do każdego posiłku.
Uśmiechnięty pluszak szybko zyskał spore grono fanów – zwłaszcza wśród najmłodszych uczestników akcji. – W trakcie trwania kampanii zgłosiło się do nas kilka przedszkoli, które zapraszały naszego buraka do siebie, by w wesoły sposób przedstawił zagadnienia związane ze zdrowym odżywianiem. Naszą misją jest „zmieniać rzeczy na lepsze”, a skoro chcemy zmieniać nawyki żywieniowe Polaków – to najlepiej zacząć zmieniać je już od najmłodszych lat. Dlatego w kolejnej edycji akcji chcemy przygotować coś specjalnego właśnie dla dzieci – mówi Krzysztof Śpiewek z Fundacji Allegro All For Planet.
Zobacz również
Burak powróci w przyszłym roku – wraz z początkiem wiosennego sezonu na warzywa i owoce. Już teraz każdy może przyłączyć się do akcji i kupując maskotkę za 22 zł pomóc sfinansować cykl warsztatów edukacyjnych dla dzieci. Całkowity dochód ze sprzedaży Fundacja przeznaczy na organizację w placówkach oświatowych spotkań poświęconych zasadom zdrowego odżywiania.
Strona aukcji dostępna jest pod adresem: allegro.pl/show_item.php?item=3633665682
Słuchaj podcastu NowyMarketing
A więcej informacji o akcji: niebadzburak.pl