Choć ostatni sezon „Breaking Bad” został wyemitowany już dekadę temu, dramat kryminalny nieustannie zrzesza rosnące grono fanów na całym świecie i nie opuszcza rankingów najpopularniejszych seriali na świecie.
Przypomnijmy, że głównym bohaterem serialu jest Walter White – nauczyciel chemii, który dowiaduje się, że choruje na raka płuc, a od lekarzy słyszy, że pozostają mu jedynie dwa lata życia. Chcąc zabezpieczyć finansowo swoją rodzinę, White schodzi na przestępczą drogę i wraz ze swoim byłym uczniem – Jessem Pinkmanem – zaczyna produkować i sprzedawać narkotyki.
Zobacz również
Bohaterowie „Breaking Bad” w reklamie na Super Bowl
Fani „Breaking Bad” będą mieli okazję ponownie zobaczyć kultowy duet w kampanii reklamowej marki PopCorners. Na kilka tygodni przed 57. Finałem Super Bowl, marka chipsów opublikowała zapowiedź swojej reklamy przygotowanej na tegoroczne „święto sportu i reklamy”.
Ku uciesze fanów „Breaking Bad”, na Twitterze PopCorners pojawiło się kilka zdjęć zapowiadających, że „coś się gotuje…”
We’re cooking up something… pic.twitter.com/CkMGLpN3kT — PopCorners (@popcorners) January 18, 2023
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sporą popularnością cieszy się zdjęcie Waltera w charakterystycznym kapeluszu, stojącego na tle znajomej pustyni. W ręku bohatera znajduje się paczka chipsów.
Say. Our. Name. pic.twitter.com/ZRXmfIsJv5 — PopCorners (@popcorners) January 4, 2023
Do zdjęć w klimacie „Breaking Bad” dołączyły również dwa zwiastuny reklamy. Jak zapowiada marka, reżyserią spotów zajął się sam Vince Gilligan – twórca, główny scenarzysta i producent wykonawczy „Breaking Bad”.
W krótkim filmiku widzimy, jak Aaron Paul przygląda się pustynnemu krajobrazowi z paczką chipsów w ręku. Scenie towarzyszy kilka elementów dobrze znanych fanom serialu – to m.in. „roboczy” strój bohatera, charakterystyczne krzesła ogrodowe i znajdujący się w pobliżu kamper.
W kolejnym zwiastunie Jesse Pinkman pojawia się już w towarzystwie Waltera White’a. W reklamie widzimy, że bohaterowie ponownie napotykają na problemy z samochodem. Producenci reklamy zadbali o najdrobniejsze szczegóły. Fanon serialu zapewne nie umknie fakt, że zwiastun ściśle nawiązuje do sceny z dziewiątego odcinka drugiego sezonu, zatytułowanego „4 Days Out”. Scenografia pełna jest oryginalnych elementów z wnętrza kampera, które pojawiły się w oryginalnym odcinku.
Oficjalna premiera reklamy odbędzie się już 12 lutego, podczas 57. Finału Super Bowl.
Od lat przekonujemy się, że Super Bowl to jedyna w swoim rodzaju okazja, aby zobaczyć, jak hollywoodzkie gwiazdy przywracają na ekran kultowe postaci lub wcielają się w nowe role. W oczekiwaniu na tegoroczny Super Bowl, przypomnijmy, jak w minionym roku marki przyciągały uwagę widzów reklamami z udziałem popularnych aktorów, aktorek i gwiazd sceny muzycznej.