„Cieszymy się ogromnie, że Bold znalazł się w gronie naszych partnerów. Jako jedna z najbardziej doświadczonych, polskich firm, specjalizujących się w doradztwie i wdrożeniach rozwiązań z zakresu e-commerce dla klientów B2C i B2B, stanowi ważny element naszego programu partnerskiego.” – komentuje Jary Carter, współzałożyciel i Chief Revenue Officer w OroCRM.
OroCRM jest obecnie najbardziej elastycznym, open-sourcowym oprogramowaniem CRM dla sprzedaży wielokanałowej. Dzięki łatwej integracji z systemem Magento pozwala merchantom na skuteczne zarządzanie i wykorzystanie danych o swoich klientach. Platforma została założona przez byłych właścicieli i twórców systemu Magento.
Zobacz również
Nasze partnerstwo jest wynikiem strategicznego rozszerzenia naszej oferty o rozwiązania już wykraczające poza tradycyjnie rozumiany e-commerce, a wpisujące się w strategię omnichannel. – mówi Borys Skraba, prezes zarządu Bold Brand Commerce. Rynek obecnie wymusza na firmach IT tworzenie rozwiązań usprawniających procesy biznesowe w organizacjach, które sprzedają poprzez wiele kanałów, np. sklep internetowy, stacjonarny, platformy: allegro, eBay, kanał sprzedaży B2B, itp. Dlatego uzupełnienie oferty o elastyczne rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem, jakim jest OroCRM było tylko kwestią czasu. – dodaje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]