Aby zrealizować zamówienie z Bolt Food wystarczy pobrać aplikację na smartfon i dodać kartę płatniczą (dla użytkowniczek i użytkowników aplikacji Bolt ustawia się ona automatycznie). Następnie należy wyszukać ulubioną restaurację lub kategorię potraw i zaznaczyć w aplikacji wybrane dania. Przed potwierdzeniem usługi, w aplikacji pokazana zostanie cena i szacowany czas dostawy. Wszystkie dostawy Bolt Food realizowane są w sposób bezkontaktowy. W aplikacji, klientka lub klient może określić dokładną lokalizację, w której kurierka lub kurier ma zostawić zamówione jedzenie. Zamówienia są realizowane od godziny 10 do 23.
Nasza działalność w obszarze przewozu osób opiera się na wydajności, oferujemy wyższe zarobki dla kierowczyń i kierowców oraz niższe ceny dla klientek i klientów. Ta sama filozofia przyświeca nam przy realizacji usługi dostarczania jedzenia. Oferujemy niższą cenę dostawy w porównaniu do innych platform dzięki naszemu doświadczeniu w rozwijaniu marketplace’ów i zarządzania logistyką. Natomiast partnerskie restauracje „otrzymują” nową grupę klientów – lojalne użytkowniczki i użytkowników pozostałych usług super-aplikacji Bolt – powiedział Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Zobacz również
W Łodzi w aplikacji dostępnych jest 100 restauracji. Kolejne lokale są regularnie dodawane do platformy. Łódź to już 6 miasto w Polsce, gdzie można zamawiać jedzenie przez Bolt Food i dołączyła do ponad 70 miast w 20 krajach Europy i Afryki. Z aplikacji korzysta 6 mln zarejestrowanych użytkowniczek i użytkowników, zamawiając potrawy z prawie 30 tys. restauracji.