„Najlepsze danie na świecie” można znaleźć w restauracjach dostępnych w kategorii Food For Change w aplikacji Bolt Food, u góry każdego menu. W opisie dania znajdują się szczegółowe informacje dotyczące akcji.
Mechanizm jest prosty – osoby, które chcą wesprzeć akcję – po wybraniu i dodaniu do koszyka potraw, które chcą zamówić – dodają także „najlepsze danie na świecie”, a do rachunku doliczana jest kwota 1 zł. Po dostarczeniu zamówienia do odbiorcy, Bolt Food przekaże ją do Banku Żywności SOS w Warszawie. Każda złotówka pozwoli przetransportować żywność, z której można przygotować aż 7 posiłków dla ubogich.
Zobacz również
Każdą złotówkę przekazaną przez użytkowników Bolt Food, Bank Żywności SOS w Warszawie wykorzysta w swojej codziennej pracy – bezpłatnym pozyskiwaniu żywności oraz jej bezpłatnej dystrybucji do organizacji wspierających osoby potrzebujące.
Dotychczas do akcji dołączyło ponad 25 warszawskich restauracji.
Bolt wcześniej wsparł Bank Żywności w Krakowie, udostępniając organizacji powierzchnię billboardu reklamowego na jednym z krakowskich muzeów. Reklama organizacji zachęcała do przekazania 1% podatku na rzecz walki z marnowaniem żywności, ubóstwem i niedożywieniem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bolt zaskakuje po raz kolejny – firma postanowiła rozszerzyć pakiet benefitów pracowniczych o… urlop psacierzyński. Te osoby, które zdecydują się na adopcję zwierzaka ze schroniska, otrzymają 3 dni dodatkowego, płatnego urlopu.
PS2
Bolt Walk to najbardziej ekologiczny rodzaj transportu w aplikacji. Opcja dostępna była tylko 21 września do północy w wybranych polskich miastach. Zachęcenie użytkowników do spacerów to kolejny krok w staraniach platformy miejskiej mobilności, który ma na celu zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery.