Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bolt ułatwi zamawianie przejazdów osobom niewidomym

Bolt ułatwi zamawianie przejazdów osobom niewidomym
Bolt postanowił wprowadzić mechanizm ułatwiający osobom niewidomym zamawianie przejazdów taksówką. Od teraz, aby zamówić przejazd z psem przewodnikiem, osoby niewidome muszą mieć odpowiednio oznaczony profil. Wszystko w ramach działań na rzecz podnoszenia jakości i komfortu przejazdów zamawianych przez aplikację Bolt.
O autorze
1 min czytania 2024-03-08

Bolt wprowadził mechanizm, dzięki któremu zamawianie przejazdów przez osoby niewidome, także te z psem przewodnikiem, będą łatwiejsze. Od teraz wystarczy, by opatrzyły one swoje imię w aplikacji dwiema konkretnymi emotikonami: okiem (👁️) jeśli podróżują z białą laską lub okiem i psem (👁️🐶) jeśli podróżują z psem przewodnikiem. W ten sposób kierowca otrzymujący taki przejazd, będzie wiedział, że jego kolejny pasażer może potrzebować wsparcia przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu.

fot. Materiały prasowe Bolt

Aby nowy mechanizm mógł funkcjonować, przeprowadzono kampanię informacyjną kierowaną do kierowców. Otrzymali oni instrukcje o wprowadzeniu nowych emotikonek, ale też wskazówki, w jaki sposób należy pomóc pasażerowi, który jest osobą niewidomą. Kierowcy, którzy odbędą przejazd z psem przewodnikiem, będą mogli ubiegać się w razie potrzeby o zwrot kosztu za czyszczenie samochodu.

– Misją naszej firmy jest tworzenie miast dla ludzi, dlatego staramy się rozmawiać z przedstawicielami różnych środowisk i krok po kroku szukać rozwiązań, które będą wspierały ich potrzeby komunikacyjne. Mamy świadomość, że zaproponowany przez nas mechanizm to tylko początek, jednak będziemy bacznie obserwować jego skuteczność i mamy nadzieję, że zainicjuje on kolejne zmiany w naszej aplikacji — mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania Bolt przy wprowadzaniu tego mechanizmu wsparli influencerzy. Opowiedzieli w mediach społecznościowych o życiu codziennym i wyzwaniach, jakie stoją przed osobami niewidomymi chcącymi żyć aktywnie. Jednym z nich jest Sebastian Grzywacz, znany w sieci jako Odlotowy Niewidomy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Jeśli chodzi o miejską komunikację publiczną, w Warszawie oraz innych większych miastach osoby niewidome mogą korzystać z niej w sposób dosyć przystępny. Widoczna jest natomiast potrzeba zmian w obszarze prywatnych dostawców usług transportowych. Wielu kierowców wciąż ma opory przed przewozem pasażerów podróżujących z psami asystującymi, nie mając świadomości, że nie jest to przywilej, a prawo przysługujące osobom niewidomym. Program wprowadzony przez firmę Bolt może być bardzo dobrym początkiem zmian w kwestii prywatnych dostawców miejskiej mobilności i obsługi pasażerów z niepełnosprawnością — komentuje Sebastian Grzywacz.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Bolt