Bonduelle wystartowało z nową kampanią telewizyjną

Bonduelle wraca na ekrany telewizorów, przypominając nam, dlaczego na święta warto wybrać naturalnie słodką i chrupką Kukurydzę Złocistą oraz soczysty i delikatny Groszek tradycyjny Bonduelle.
O autorze
0 min czytania 2019-04-17

Od początku kwietnia, aż do świąt na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Spot zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.

W spocie promowane są gwiazdy Bonduelle, czyli kukurydza i groszek, a także mixy kukurydziane, ponieważ święta to czas, kiedy szczególnie poszukujemy produktów wysokiej jakości. Czas, kiedy na naszych stołach goszczą sałatki z majonezem, galarety mięsne, czy śledź, do których wykorzystujemy właśnie warzywa apertyzowane.

Reklama telewizyjna wspierana będzie przez kampanię digital – m.in. na Warzywne inspiracje i FB, jak również liczne materiały POS i promocje handlowe. Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży w okresie zwiększonej konsumpcji warzyw konserwowych.

Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Autorem spotu jest agencja Red 8.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj