Tyskie jako oficjalne piwo towarzyszyło i będzie towarzyszyć kibicom podczas meczów Reprezentacji Polski w siatkówce i piłce nożnej. Decyzja o kontynuowaniu partnerstwa z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i Polskim Związkiem Piłki Siatkowej została podjęta w trakcie pandemii. Tyskie zdecydowało się wesprzeć oba podmioty w czasie, kiedy cały świat sportu jest przeorganizowany, a sport jednoczy Polaków bardziej niż kiedykolwiek. Działania komunikacyjne w ramach strategii sportowej Tyskiego będą prowadzone przez cały rok, z uwzględnieniem harmonogramu najważniejszych imprez sportowych, w których biorą udział Polacy.
– Jesteśmy na TY z kibicami od lat i chcemy być obecni zawsze, gdy na stadionie czy przed ekranami ludzie spotykają się, by wspierać naszych sportowców – mówi o działaniach Tyskiego Jakub Michalski, junior brand manager marki Tyskie
Zobacz również
– Wszystko, co robimy w ramach platformy Przejdźmy na TY opiera się na łączeniu ludzi niezależnie od okoliczności i podziałów. A niewiele jednoczy dziś Polaków tak, jak kibicowanie naszym – dodaje Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie.
Swoimi działaniami Tyskie kontynuuje wieloletnie zaangażowanie w świat polskiego sportu. Tegoroczny spot promujący ideę przechodzenia na TY w kibicowaniu został wyreżyserowany przez Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego.
Produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing