TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Borek i Szpakowski zostali nowymi ambasadorami marki Tyskie

W najnowszej odsłonie platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY” do grona ambasadorów marki Tyskie dołącza duet wybitnych komentatorów sportowych.
O autorze
1 min czytania 2023-06-15

Od 16 czerwca głównymi bohaterami komunikacji marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej będą Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski.

– Darek i Mati są jak jin i jang. Chyba pierwszy raz możemy zobaczyć ich razem w akcji w takim wymiarze, i muszę przyznać, że jest to elektryzujące przejście na TY – stwierdza Tycjan Lewandowski, brand director Tyskie.

Duet jest dobrze znany Polakom z najważniejszych wydarzeń w historii polskiego sportu. Na przykładzie tej pary Tyskie zachęca do przyglądania się relacjom i refleksji – czy wspólna pasja pomaga być na TY mimo różnicy stylów i pokoleń.

– Komentatorskie legendy – Darek i Mateusz w prawdziwej relacji, która jest jak dobry mecz, w naturalny sposób przybliżają ideę Tyskiego. Po prostu są sobą i są na TY. Jestem przekonany, że Polacy pokochają tę parę – mówi Paweł Drubkowski, senior brand manager Tyskie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa – reżyser i współscenarzysta komediodramatu „(Nie)znajomi”, „Ucho prezesa”, „Gang Zielonej rękawiczki” (Netflix), wielu teledysków i filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów zajmuje się Agencja Mediowa Zenith.

Słuchaj podcastu NowyMarketing