Romans muzyki i gier wideo trwa już od dawna, a Fortnite stał się jego ikoną. Wirtualne koncerty międzynarodowych gwiazd na serwerach Epic Games biły rekordy popularności – występ DJ Marshmello oglądało jednocześnie ponad 10 milionów graczy jednocześnie, zaś performance Travisa Scotta pt. Astronomical mógł pochwalić się widownią przekraczającą 27 milionów osób. Tym razem Epic Games, wspierając się zapleczem agencji gamingowej Fantasyexpo, puściło oczko do polskiej społeczności.
W najnowszej aktualizacji Fortnite sygnowanej numerem 13.40, po raz pierwszy oddano w ręce graczy samochody, które pozwolą szybciej podróżować po dużej mapie w trybie Battle Royale. Jako, że jazda samochodem idzie w parze z dobrą muzyką, w autach będzie można włączyć stację radiową, na której będzie można usłyszeć dwóch znanych polskich raperów – Borixona i Żabsona, którzy użyczyli swojego głosu do polskiej wersji językowej gry. Duet będzie występował pod pseudonimem DJ Bitboxxx.
Zobacz również
Wspomnianą dwójkę raperów, dzięki współpracy Fantasyexpo oraz Epic Games, będzie można usłyszeć w samochodowym radiu. Borixon i Żabson wzięli udział w specjalnych studyjnych nagraniach, a ich efekt będzie można usłyszeć wyłącznie w Fortnite.
Borixon, czyli Tomasz Borycki, ma na swoim koncie kilkanaście wydanych albumów, z czego ostatni pt. 420024 pojawił się w kwietniu bieżącego roku. Borycki zaczął swoją karierę jeszcze w latach 90’ ubiegłego wieku w zespole Wzgórze Ya-Pa 3. W 2015 usłyszała o nim cała Polska za sprawą występów w grupie Gang Albanii, której piosenka znalazła się na 1. miejscu polskiej listy przebojów (OLiS). W 2018 roku stworzył Chillwagon, czyli jeden z najgorętszych i najgłośniejszych projektów rapowych polskiego podwórka.
Żabson, czyli Mateusz Zawistowski, stał się ikoną polskiego nowofalowego rapu. Jego debiutancki album studyjny, wydany w 2018 roku zatytułowany To Ziomal znalazł się na 3. miejscu polskiej listy przebojów. Rok później pojawiła się płyta Internaziomal. Za obydwa albumy Żabson otrzymał Złotą Płytę. Jego kanał na YouTube zbliża się do miliona subskrypcji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing