Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie McDonald’s

McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała.
O autorze
1 min czytania 2021-01-28

Burgery Maestro powracają do oferty McDonald’s, i to w aż trzech wyjątkowych odsłonach – dobrze znanym Maestro Grand Classic ze słodkimi piklami, Maestro Grilled Cheese z ciągnącym się serem camembert oraz przyjemnie pikantnym Maestro Red Hot Chili. Mistrzowskie Burgery Maestro to jedyne w swoim rodzaju połączenie solidnej porcji wołowiny z wyjątkową kompozycją dodatków, które wraz z zakręconymi frytkami pojawią się w menu McDonald’s już 27 stycznia.

W najnowszym spocie Michał Żebrowski ponownie podejmuje zakład z kolegą po fachu. Najwyraźniej nie wyciągnął jeszcze wniosków z poprzedniego. Tym razem założył się, że znajdzie burgera lepszego niż Maestro. Próbował. Pracownik McDonald’s, widząc aktora podjeżdżającego do okna McDrive na koniu w stroju Skrzetuskiego z „Ogniem i Mieczem”, z pełnym zrozumieniem przyjmuje zamówienie. Tymczasem Borys Szyc z satysfakcją obserwuje restaurację przez lornetkę, rozkoszując się kolejną wygraną. Spot w reżyserii Jana Komasy emitowany jest w telewizji i internecie.

Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, druk materiałów POS po stronie agencji Gutenberg, produkcja kampanii digital – Happy Endians. Spot przygotowany został przez Opus Film we współpracy z Rio de Post i Juice sound. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj