Droga do perfekcji potrafi zabrać dużo czasu, ale nie z marką Bosch. Bosch tworzy urządzenia tak, by ułatwiać życie swoim użytkownikom i by mogli cieszyć się ważnymi momentami w gronie najbliższych.
Z nowego spotu reklamowego dla zmywarek (w TV od dziś – 4 marca) dowiemy się, że zmywając ręcznie tracimy cenny czas, nawet godzinę dziennie. W skali roku to aż dwa tygodnie. Przez ten czas można wiele zrobić. Na przykład?
Zobacz również
Bosch we współpracy z marką Finish zachęca do odbycia „konkursowej” podróży, którą moglibyśmy zrealizować w czasie zaoszczędzonym dzięki zmywarce. Zwycięzca konkursu będzie mógł odjechać w nią nowym mercedesem GLA. Konkurs trwa od 15 lutego do 22 kwietnia 2019 roku. Skierowany jest do wszystkich, którzy w czasie akcji kupią zmywarkę marki Bosch. By wygrać wymarzony samochód wystarczy odwiedzić stronę producenta, zarejestrować zakup za pośrednictwem formularza i przesłać odpowiedź na pytanie konkursowe: W jaką podróż wybrałbyś się w zaoszczędzonym dzięki zmywarce czasie?
O konkursie dowiemy się m.in. z telewizji. Nowa reklama komunikująca perfekcyjne efekty zmywania i oszczędność czasu w zmywarkach Bosch została uzupełniona o tag-on promocyjny. Planowana obecność na małych ekranach, w stacjach ogólnopolskich i tematycznych to aż 2 miesiące.
Kampanii telewizyjnej towarzyszy 2-miesięczna kampania online, aktywności e- commerce i shop-in-shop mające na celu poinformowanie oraz zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w konkursie. W sklepach stacjonarnych pojawiają się naklejki i plakaty konkursowe. Dodatkowo każdy kto zakupi dowolną zmywarkę marki Bosch w terminie od 15 lutego do 22 kwietnia 2019 r. może u sprzedawcy odebrać zestaw kapsułek Finish Quantum.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za przeprowadzenie kampanii TV odpowiada dom mediowy OMD. Plan działań online nadzoruje Insignia. Spot reklamowy został opracowany na podstawie materiałów centralnych. Key visual konkursowy zaprojektował: TStudio Tomasz Lechociński.
Słuchaj podcastu NowyMarketing