Bosch wystartował z jesienno-zimową kontynuacją projektu „Mali eksperci”

W 2018 r. marka Bosch zdecydowała się między innymi na silną promocję dużego sprzętu AGD, w tym pralek i suszarek do ubrań. Po raz pierwszy, obok klasycznych działań wizerunkowych i sprzedażowych, marka zdecydowała się w pełni wykorzystać potencjał storytellingu.
O autorze
1 min czytania 2018-12-12

Jesienno-zimowa odsłona kampanii pralek marki Bosch jest kontynuacją projektu „Mali eksperci” z pierwszego półrocza 2018 roku, w której dzieci pokazują, jak z nowoczesnych funkcji pralek Bosch mogą skorzystać troskliwi, oszczędni, eleganccy, wygodni, zapominalscy oraz zabiegani dorośli. W tej części kampanii, oprócz kontynuacji przekazu z pierwszej części roku, nacisk postawiono na zalety technologii użytkowej, jakie wykorzystuje Bosch w swoich sprzętach.

Równolegle do kampanii pralek, ruszyła promocja suszarek do ubrań. Obie kampanie wykorzystują nawiązujące do siebie key visuale, aby odbiorca mógł zrozumieć funkcjonalność i komplementarność obu urządzeń AGD. Kampania suszarek do ubrań ma charakter sprzedażowy. Głównym celem jest poinformowanie o możliwości bezpłatnego testowania wybranych modeli przez 30 dni. Dzięki temu użytkownik w zaciszu własnego domu może sprawdzić możliwości oraz przekonać się czy sprzęt spełnia jego oczekiwania.

Autorzy strategii mediowej w obu kampaniach największy akcent położyli na rzetelne informowanie klientów o funkcjach i możliwościach danych sprzętów AGD. – Dane z kampanii pralek z pierwszej części roku pokazały nam, że konsument kupuje, bo jest dobrze poinformowany o produkcie, zna jego zalety i wie, jakie korzyści zyska posiadając dany sprzęt w domu – mówi Maja Piotrowicz, senior media planner w agencji Insignia. – Inaczej sprawa ma się z suszarkami do ubrań. Pragniemy skutecznie dotrzeć do osób, które zastanawiają się nad zakupem. W świadomości konsumentów istnieje bowiem błędne przekonanie, że suszarka potrzebuje dużo miejsca i specjalnych rozwiązań instalacyjnych lub niszczy ubrania. Nic bardziej błędnego. Chcemy zmienić tę świadomość, dlatego w kampanii sprzedażowej zdecydowaliśmy się na pozornie niesprzedażową technikę dotarcia do grupy docelowej – dodaje.

W kampanii pralek i suszarek wykorzystano format storytellingu, który łączył je w parabolę i tworzył w ten sposób logicznie opowiedzianą historię o nowoczesnym domu. We współpracy z portalem Wirtualna Polska TECH powstał interaktywny Trendbook „Dom przyszłości”.Artykuły o rozwiązaniach smart home, ciekawe historie oraz wartościowe informacje sprawiają, że konsumenci otrzymują kompleksowe dane na temat sprzętu marki Bosch w atrakcyjnej formie. Trendbook oferuje angażujące czytelników treści, w których autorzy przechodzą od ogólnych problemów do konkretnych rozwiązań, jakie oferuje sprzęt marki Bosch.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania pralek i suszarek marki Bosch trwa od września do grudnia, za strategię, realizację oraz zakup mediów online odpowiada agencja Insignia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing