Na potrzeby akcji promocyjnej odkurzaczy Bosch ProPower agencja INSIGNIA przygotowała krótkie filmy reklamowo – viralowe pt. „Z kamerą u Boschmenów”. Kim są Boschmeni? To ludzie, którzy znają sprawdzone sposoby na domowe porządki. Rodzina tradycyjnych Górali , nowoczesnych Artystów oraz Boschmenów z Wielkiego Miasta opowiada, jak w wiosennych porządkach pomaga im odkurzacz Bosch ProPower.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kampania internetowa, obok filmów, obejmuje także działania w mediach społecznościowych. W ramach akcji realizowany jest również konkurs, w którym można wygrać 5 000 zł oraz odkurzacze Bosch ProPower. W konkursie, dzięki specjalnej aplikacji, internauci będą mogli stworzyć swoją własną wersję filmów i rodzinę Boschmenów. Jak informuje agencja INSIGNIA, aplikacja „Wielkie porządki u Boschmenów” korzysta z najlepszych wzorców animacji „wycinankowej”, oddając hołd klasykom gatunku.
– Dzięki tej kampanii chcemy w humorystyczny sposób zachęcić mężczyzn do zaangażowania się w domowe porządki. To właśnie dzięki naszym urządzeniom każdy mężczyzna w polskim domu może stać się Boschmenem – mówi Hanna Stajuda, Senior Brand Manager w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za strategię i realizację działań z Boschmenami odpowiada agencja INSIGNIA. Kampania potrwa 8 tygodni i obejmuje social media i dedykowany serwis.