Bosman podkreśla swoje szczecińskie pochodzenie nowymi opakowaniami

Marka Bosman zmienia szatę graficzną i podkreśla swój związek ze Szczecinem oraz regionem. Piwo w nowych i bardziej współczesnych opakowaniach pojawi się na półkach sklepowych na początku kwietnia br.
O autorze
1 min czytania 2020-03-30

Grafika nowego opakowania piw Bosman Full i Bosman Specjal jest lżejsza i bardziej elegancka. Zarazem wciąż nawiązuje do tradycji Bosmana. Bardziej wyrazisty symbol żaglowca oraz szkic kałamarnicy i kaszalota zwracają uwagę na związek marki z miastem portowym i morzem.

– Bosman to marka głęboko zakorzeniona w regionie. Szczeciński browar warzy tu piwo od 172 lat. Chcemy to podkreślać, bo jesteśmy z tego dumni. Nie tylko szczycimy się naszymi korzeniami, ale też wspieramy region w ramach programu „Bosman dla regionu – podkreśla Paweł Michalik, menedżer marki Bosman w Carlsberg Polska.

Na odwrocie puszki i butelki umieszczone jest hasło „Kupując Bosmana – pomagasz”. Dzięki zakupowi Bosmana, konsumenci wspierają program grantowy „Bosman dla Regionu”, w ramach którego marka finansuje 22 projekty poprawiające jakość życia w regionie. Ich beneficjentami są mieszkańcy miast i wsi w regionie, osoby niepełnosprawne i niesłyszące, Ochotnicze Straże Pożarne i organizacje ekologiczne.

Opakowania zawierają również informację o trwającej od stycznia do sierpnia br. loterii podkapslowej, w której do wygrania jest 700 tys. piw Bosman.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe opakowania obydwu wariantów Bosmana zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge, we współpracy ze szczecińskim artystą specjalizującym się w tatuażu. Bosman Full utrzyma czerwone barwy, zaś Specjal – zielone. Z etykiet zniknie kolor złoty. Z kolei ukośna belka z logotypem marki zyskała bardziej prostą formę.

Wprowadzenie nowych opakowań i aktywne działania dla regionu wspierać będą kampania outdoorowa oraz materiały POS w miejscach sprzedaży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się