Grafika nowego opakowania piw Bosman Full i Bosman Specjal jest lżejsza i bardziej elegancka. Zarazem wciąż nawiązuje do tradycji Bosmana. Bardziej wyrazisty symbol żaglowca oraz szkic kałamarnicy i kaszalota zwracają uwagę na związek marki z miastem portowym i morzem.
– Bosman to marka głęboko zakorzeniona w regionie. Szczeciński browar warzy tu piwo od 172 lat. Chcemy to podkreślać, bo jesteśmy z tego dumni. Nie tylko szczycimy się naszymi korzeniami, ale też wspieramy region w ramach programu „Bosman dla regionu – podkreśla Paweł Michalik, menedżer marki Bosman w Carlsberg Polska.
Zobacz również
Na odwrocie puszki i butelki umieszczone jest hasło „Kupując Bosmana – pomagasz”. Dzięki zakupowi Bosmana, konsumenci wspierają program grantowy „Bosman dla Regionu”, w ramach którego marka finansuje 22 projekty poprawiające jakość życia w regionie. Ich beneficjentami są mieszkańcy miast i wsi w regionie, osoby niepełnosprawne i niesłyszące, Ochotnicze Straże Pożarne i organizacje ekologiczne.
Opakowania zawierają również informację o trwającej od stycznia do sierpnia br. loterii podkapslowej, w której do wygrania jest 700 tys. piw Bosman.
Nowe opakowania obydwu wariantów Bosmana zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge, we współpracy ze szczecińskim artystą specjalizującym się w tatuażu. Bosman Full utrzyma czerwone barwy, zaś Specjal – zielone. Z etykiet zniknie kolor złoty. Z kolei ukośna belka z logotypem marki zyskała bardziej prostą formę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wprowadzenie nowych opakowań i aktywne działania dla regionu wspierać będą kampania outdoorowa oraz materiały POS w miejscach sprzedaży.
Słuchaj podcastu NowyMarketing