To nie pierwszy raz, kiedy marka Apple udowadnia, że muzyka pozwala uciec od szarej i nudnej rzeczywistości – słynna reklama HomePod’a z piosenkarką i tancerką FKA twigs jest tego idealnym przykładem. Teraz brand postanowił wykorzystać moc bujnej wyobraźni w spocie „Bounce”, promującym słuchawki bezprzewodowe AirPods.
W reklamie widzimy młodego, zmęczonego życiem mężczyznę, który tuż po założeniu słuchawek i odsłuchaniu pierwszych dźwięków muzyki przenosi się w świat, w którym wszystko jest prostsze. Skocznym – dosłownie – krokiem idzie przez życie, a towarzyszy mu w tym jazzowa piosenka „I Learnt Some Jazz Today”.
Zobacz również
Co ciekawe, w spocie wcale nie wykorzystano efektów specjalnych, a prawdziwe trampoliny.
PS
W kolejnej odsłonie kampanii marki Apple zatytułowanej „Behind the Mac” brand złożył hołd brytyjskim artystom, którzy mają ogromny wpływ na światową branżę muzyczną.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing