To nie pierwszy raz, kiedy marka Apple udowadnia, że muzyka pozwala uciec od szarej i nudnej rzeczywistości – słynna reklama HomePod’a z piosenkarką i tancerką FKA twigs jest tego idealnym przykładem. Teraz brand postanowił wykorzystać moc bujnej wyobraźni w spocie „Bounce”, promującym słuchawki bezprzewodowe AirPods.
W reklamie widzimy młodego, zmęczonego życiem mężczyznę, który tuż po założeniu słuchawek i odsłuchaniu pierwszych dźwięków muzyki przenosi się w świat, w którym wszystko jest prostsze. Skocznym – dosłownie – krokiem idzie przez życie, a towarzyszy mu w tym jazzowa piosenka „I Learnt Some Jazz Today”.
Zobacz również
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
Co ciekawe, w spocie wcale nie wykorzystano efektów specjalnych, a prawdziwe trampoliny.
PS
W kolejnej odsłonie kampanii marki Apple zatytułowanej „Behind the Mac” brand złożył hołd brytyjskim artystom, którzy mają ogromny wpływ na światową branżę muzyczną.
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
Słuchaj podcastu NowyMarketing