Odbywający się od 1 lipca do 31 sierpnia festiwal prezentował szeroki przekrój filmów – od hollywoodzkich arcydzieł po oryginalne kino europejskie. Filmy były wyświetlane w największych kurortach Polski – zarówno u podnóża Tatr w Zakopanem, jak i na najdłuższym w Europie sopockim Molo oraz w okolicy jachtów w Giżycku.
Marka Bracia Koral – Lody Jak Dawniej już po raz drugi wsparła organizację Kina Letniego. Miłośnicy słodkości rozkoszowali się lodami w kinowych kawiarniach i punktach sprzedaży.
Zobacz również
– Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w jednej z największych wakacyjnych atrakcji filmowych w naszym kraju. Najlepsze smaki lodów tworzonych z użyciem śmietanki i najwyższej jakości belgijskiej czekolady ochłodziły niejeden gorący moment podczas seansów. Umilanie czasu gościom festiwalu, jak również wybitnym gwiazdom polskiej i międzynarodowej sceny artystycznej, które pojawiły się na imprezie to dla nas ogromna przyjemność – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.
Plejada gwiazd, moc premier
Na uczestników tegorocznej edycji festiwalu czekały nie lada atrakcje. Wśród nich spotkania z największymi gwiazdami, wydarzenia specjalne oraz premiery filmów. Laureatem Diamentowego Klapsa Filmowego, nagrody festiwalu, został Maciej Stuhr, a Galę wręczenia statuetki uświetniła obecność gwiazd tj. Katarzyna Figura, Borys Szyc, Piotr Adamczyk i Artur Żmijewski.
W kinie Nowa Fala w Giżycku premierę miał film Spike’a Lee „Dziewczyna ma kłopoty”, w którym główną rolę zagrała Alicja Bachleda – Curuś. Gwiazda przyleciała do Polski na spotkanie z fanami i giżycką inaugurację festiwalu. W Giżycku odbył się również przedpremierowy pokaz filmu Pawła Maślany „Atak paniki”. Po prezentacji odbyło się spotkanie z Arturem Żmijewskim i Aleksandrą Adamską, którzy opowiadali o kulisach pracy na filmowym planie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Tegoroczną, 10. edycję festiwalu Visa Kino Letnie 2017 podbiło polskie kino. Największą widownię przed ekranami we wszystkich miastach festiwalu zgromadził film „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”. Tytuł ten zwyciężył także w Plebiscycie Publiczności na najlepszy film festiwalu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing