We wrześniu tego roku Grupa Żywiec wprowadziła na rynek piwo – Brackie Pils, efekt polsko-czeskiej współpracy browarników i ich kunsztu piwowarskiego. Jego receptura połączyła to, co polscy i czescy konsumenci cenią najbardziej: pełny i bogaty smak piw polskich oraz aromatyczność pilzneńskich piw czeskich.
Piwo Brackie Pils powstaje z polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. To tym składnikom marka zawdzięcza swój unikalny smak. – Aby podkreślić wyjątkowe, polsko-czeskie korzenie Brackiego Pils, w pierwszej odsłonie kampanii pojawiły się wizerunki dwóch piwowarów, autorów receptury – przypomina Magdalena Tondera Kierownik ds. grupy marek w Grupie Żywiec. – Teraz chcemy przypomnieć konsumentom wyjątkowy skład naszego piwa, któremu zawdzięcza swój polsko-czeski charakter.
Zobacz również
Komunikacja obejmuje nośniki zewnętrzne w woj. śląskim, opolskim i dolnośląskim. Kampanię przygotowała agencja Just, a za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]