Brand hero wraca do komunikacji OBI

Wystartowała nowa kampania marketingowa marki OBI, w której pojawia się dawny brand hero – Bóbr. Sieć marketów DIY w ten sposób promuje nową akcję – Bobrowe Bonusy.
O autorze
0 min czytania 2023-03-06

W komunikacji brand hero – bóbr – zachęca do wzięcia udziału w promocji przygotowanej przez sieć OBI. Głosu bobrowi użyczył popularny aktor dubbingowy Jarosław Boberek. Nowa kampania obejmuje adaptowane spoty telewizyjne i tworzoną lokalnie komunikację w digitalu i social mediach – na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTubie.

W ramach aktywacji, klienci sklepów OBI mogą odebrać za każde wydane 50 zł specjalną naklejkę. Następnie, po zebraniu określonej liczby naklejek mogą wymienić je na rabat na kolejne zakupy. Więcej szczegółów o akcji znajduje się na stronie: www.obi.pl/pages/bobrowe-bonusy.

Działania zrealizowały agencje należące do struktur Publicis Groupe. Za strategię komunikacji marki, adaptację spotów, kreację materiałów digitalowych i consulting mediowy odpowiada Saatchi & Saatchi. Agencja mediowa Zenith zajmuje się strategicznym planowaniem i zakupem mediów

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj