W komunikacji brand hero – bóbr – zachęca do wzięcia udziału w promocji przygotowanej przez sieć OBI. Głosu bobrowi użyczył popularny aktor dubbingowy Jarosław Boberek. Nowa kampania obejmuje adaptowane spoty telewizyjne i tworzoną lokalnie komunikację w digitalu i social mediach – na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTubie.
W ramach aktywacji, klienci sklepów OBI mogą odebrać za każde wydane 50 zł specjalną naklejkę. Następnie, po zebraniu określonej liczby naklejek mogą wymienić je na rabat na kolejne zakupy. Więcej szczegółów o akcji znajduje się na stronie: www.obi.pl/pages/bobrowe-bonusy.
Zobacz również
Działania zrealizowały agencje należące do struktur Publicis Groupe. Za strategię komunikacji marki, adaptację spotów, kreację materiałów digitalowych i consulting mediowy odpowiada Saatchi & Saatchi. Agencja mediowa Zenith zajmuje się strategicznym planowaniem i zakupem mediów