Managing director nowopowstałego biura w Amsterdamie – Frank Carvalho, posiada 25 lat globalnego doświadczenia w marketingu i reklamie. Przez ten czas pracował dla największych marek w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, w stolicy Niemiec, Polski, Węgier oraz w Australii. Do Amsterdamu przenosi się z Nowego Jorku, gdzie zajmował stanowisko North American Account Management Leader oraz był Dyrektorem Global Business w Hogarth należącym do WPP. Przez blisko 15 lat Carvalho kierował kampaniami dla Publicis Groupe na stanowisku Dyrektora Regionalnego ds. Obsługi Klientów, był także European Business Lead w Samsung oraz Senior Brand and Marketing Director w Vodafone w Republice Czech. Frank posiada bogate doświadczenie w sektorze finansowym, farmaceutycznym, tytoniowym, motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym i medialnym. Jest laureatem czterech nagród Cannes Lions.
– Biuro BNG w Amsterdamie rozwijać będzie zarówno zakres usług, jak i zasięg geograficzny holdingu. Nasza działalność zostanie ściśle zintegrowana z globalnym rozwojem Brand New Galaxy, co zapewni obecnym i potencjalnym klientom jeszcze lepszy dostęp do wyspecjalizowanych serwisów oferowanych przez holding: E-commerce, Creative & Product Content Production oraz Automation & Performance. Otwieramy nowe biuro w Amsterdamie, ponieważ holenderska stolica staje się nowym centrum handlowym Europy – mówi Frank Carvalho, dyrektor zarządzający Brand New Galaxy Amsterdam.
Zobacz również
Brand New Galaxy decyzją o otwarciu nowej lokalizacji umocni swoją pozycję w Europie Zachodniej, jednocześnie zapewniając klientom mającym swoje siedziby w tym regionie, jeszcze lepszą obsługę i dostęp do narzędzi oferowanych przez BNG.
– Efektywne zarządzanie całym ekosystemem digitalowym marek, jest priorytetem dla wszystkich firm, które chcą osiągnąć sukces w sprzedaży on-line. Jako globalny ekspert transformacji w obszarach E-commerce, widzimy szybko rosnącą potrzebę bliższej współpracy z naszymi klientami w Europie Zachodniej. Biuro w Amsterdamie jest dla nas naturalną konsekwencją dynamicznego rozwoju oraz otwiera nas dodatkowo na topowy rynek marek dojrzałych i tych, które są na początku swojej przygody z E-commerce – komentuje Michał Glapiński, chief growth officer Brand New Galaxy, odpowiedzialny za międzynarodowe operacje BNG.
Amsterdam to jedno z najbardziej przyjaznych biznesowo miejsc w Europie. Jego strategiczne położenie sprawia, że jest siedzibą wielu międzynarodowych korporacji. Ponadto skutkiem Brexitu, Amsterdam zyskuje miano stolicy biznesowej kontynentu, co wpłynęło na decyzje o otwarciu kolejnej siedziby BNG właśnie tam. Nowe biuro Brand New Galaxy znajduje się w dzielnicy Oud Zuid.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing