Brand New Galaxy z nowym zespołem zarządzającym

Brand New Galaxy po bardzo udanym roku, wygraniu 4 globalnych hubów, regularnej obsługi ponad 20 klientów oraz powiększeniu zespołu o 140 osób, przedstawiła zmiany w modelu operacyjnym na 2019 rok.
O autorze
1 min czytania 2019-03-08

Reorganizacja ma charakter dwuwymiarowy: na poziomie odpowiedzialności zespołu zarządzającego BNG, a także samych spółek.

Z początkiem marca 2019 roku Kacper Kłos obejmuje stanowisko CEO Brand New Galaxy i zastąpi w tej roli Olgę Adamkiewicz, która jako vice-president BNG będzie odpowiadała za relacje z inwestorami oraz business development.

– Rok 2018 upłynął pod znakiem wielowymiarowego wzrostu, zarówno w kontekście portfolio klientów, jak i zespołu. W 2019 roku planujemy kolejny, znaczny skok rozwojowy, co przy obecnym rozmiarze Galaktyki oznacza podział obowiązków i specjalizację. Olga przejmuje obszar związany z relacjami inwestorskimi oraz wsparciem rozwoju biznesu na arenie międzynarodowej, ja natomiast w nowej roli, skupię się na zarządzaniu dynamiką całego holdingu. Dodatkowo 5 z 7 niezależnych spółek pogrupowanych zostało w synergicznie zarządzane konstelacje kompetencyjne, dla których opracowaliśmy indywidualne plany ekspansji – komentuje Kacper Kłos, CEO BNG.

W związku z zapowiadanymi zmianami Michał Glapiński jako BNG vice-president e-commerce odpowiadać będzie za spółki Pathfinder 23 oraz Synthrone pełniąc w nich rolę CEO. Natomiast Jakub Krawczyk jako BNG vice-president digital & comms odpowiadać będzie za Spacecamp, Life on Mars oraz 8.54 (niedawno dołączony do Galaktyki dom produkcyjny digital). Podobnie jak Glapiński, Krawczyk w spółkach tych obejmie rolę CEO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– BNG posiada już swoje zespoły w Londynie oraz w Szwajcarii, za chwilę podobne satelitarne operacje będziemy otwierać w USA i Azji. Spowodowało to naturalną potrzebę zmiany modelu działania i podjęcia kliku kluczowych decyzji, które pomagają jeszcze bardziej skonsolidować nas jako zespół – mówi Olga Adamkiewicz, dotychczasowy CEO BNG.

Kłos, Glapiński i Krawczyk jako członkowie zespołu zarządzającego BNG sprawowali do tej pory funkcje managing partnerów. W roku 2019 BNG zarządzane będzie przez 4 osoby: Kłos (CEO), Adamkiewicz (VP), Glapiński (VP E-commerce) i Krawczyk (VP Digital & Comms).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się