Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę akcji promocyjnej Kinder Chocolate, pod nazwą „The colors of dreams”, która właśnie wystartowała i potrwa do połowy kwietnia. Obejmująca swoim zasięgiem kraje nadbałtyckie: Litwę, Łotwę i Estonię kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie, internecie oraz przy użyciu materiałów POS.
Osią akcji promocyjnej będzie konkurs, w którym rywalizować będą ze sobą zgłoszone przez rodziców rysunki ich dzieci, o tematyce „Pokój moich marzeń”.
Zobacz również
Agencja Brand Support jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywną promocji, obsługę oraz przygotowanie materiałów reklamowych do kampanii wspierającej akcję, w tym m.in. spotu telewizyjnego, strony internetowej promocji, Key Visuali oraz materiałów na potrzeby prasy, kampanii digital, a także materiałów POS.
Zwieńczeniem akcji będzie przemiana 3 pokojów dziecięcych. W każdym z krajów objętych akcją pokój jednego dziecka zostanie całkowicie odmieniony we współpracy z architektem. Inspiracją do przemiany będzie rysunek pokoju marzeń, narysowany przez dziecko i zgłoszony do konkursu przez rodzica. Jako nagrody pocieszenia rozdawane będą tzw. Kinder pufy.
Spot telewizyjny przygotowany przez Brand Support
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing