TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Branding wymalowany na trawie – Good Looking Studio zrealizowało nietypowy projekt dla Red Bull Austria

Nietypowy projekt powstał przy okazji wyścigów samolotowych Red Bull Air Race 2016 odbywających się w Speilberg w Austrii. Good Loking Studio wykonało największe do tej pory logo Red Bull Air Race namalowane na trawie, jakie powstało w historii wszystkich eventów z tej serii.
O autorze
2 min czytania 2016-05-13

Good Looking Studio, polska firma specjalizująca się w ręcznym malowaniu reklam outdoorowych, murali artystycznych i grafik ściennych, po raz kolejny wykonała nietypowy branding dla marki Red Bull. Tym razem jest to największe logo Red Bull Air Race jakie powstało w historii wszystkich eventów z tej serii. Tegoroczne, rekordowe logo, które zostało namalowane na trawie, ma 132 metry szerokości i 55 metrów długości. Idea malowania tak dużego logo na trawie wiąże się z samą formułą eventu, bo są to wyścigi samolotów i w dużej mierze nagrywane są ze śmigłowców z góry. Pozwala to umieścić bardzo widoczny branding sponsora tytularnego w kadrze ujęć, a malowidło stworzone na trawie gwarantuje unikalną ekspozycję.Red Bull znany jest ze stawiania sobie wysoko poprzeczki i kolejny raz postawił ją też wyżej dla polskich ekspertów od murali.

Malowanie tak gigantycznych rozmiarów logotypu na powierzchni poziomej to duże wyzwanie, bo nie masz szans na obejrzenie postępów w pracy i kontrolowania jej z daleka, tak jak w przypadku pracy na powierzchniach pionowych. Dopiero na koniec dostajesz zdjęcia z helikoptera i widzisz, czy wszystko jest perfekcyjnie – mówi o projekcie Piotr Ruszkowski, Creative Director Good Looking Studio, odpowiedzialny za nadzór nad projektem. O samym procesie tworzenia nietypowego muralu na trawie mówi: Matematyka nie kłamie, a malowanie tego rozmiaru logotypu to praca matematyczno-techniczna. Zużyliśmy 7,5 tony farby na namalowanie logo w tym roku. Robimy to farbami wodnymi, które posiadają certyfikat nieszkodliwości dla środowiska. Bardzo dobra organizacja pracy pozwala nam zrobić taki logotyp ekipa sześciu osób w sześć dni.

To nie pierwsza realizacji Good Looking Studio dla marki Red Bull i eventu Red Bull Air Race. W 2014 w Gdyni podczas Red Bull Air Race powstało logo o powierzchni ponad 1000m2, rok później w Austrii w Spielberg Red Bull powierzył firmie stworzenie dziesięciokrotnie większego logo. przekraczającego powierzchnię boiska piłkarskiego.

Praca z klientem globalnym jak Red Bull, to dla nas nobilitacja. Zawsze wychodzimy z założenia, że najlepszą referencją jest dobrze wykonana praca. Dzięki temu rozmawiamy już o kolejnych realizacjach. Poza tym, daje to energie i utwierdza wiarę, że jako firma kierujemy się dobrymi wartościami – mówi o współpracy Karol Szufladowicz, współwłaściciel Good Looking Studio.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mural namalowany na trawie dla międzynarodowego Red Bull’a wpisuje się w ciekawy trend murali tworzonych na nietypowych powierzchniach. Warto wymienić projekty takie, jak realizacja artysty o pseudonimie INSA dla marki Balletines, czyli animowany mural widoczny z kosmosu, który powstał w Brazylii. Ciekawym przykładem wykorzystania nietypowych powierzchni jest również mural namalowany na domach prawie całego meksykańskiego miasteczka oraz CSR – owa akcja firmy Dulux, w której murale ozdobiły fawele w Rio De Janeiro. W Kairze artysta El Seed zamalował ściany ponad 50 budynków, a ogromny obraz układa się w całość widziany jedynie z powietrza. Projekt „Perception” powstał, aby zmienić postrzeganie dzielnicy, która często odbierana jest jako biedna i brudna, pomimo iż posiada zaawansowany system segregacji i recyklingu odpadów.

Good Looking Studio jest pierwszą polską firmą, która zrealizowała tak duży międzynarodowy projekt, a jej przedstawiciele mają nadzieję, że to dopiero początek przygody z rekordowymi muralami na nietypowych powierzchniach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się