BrandLift specjalizuje się w łączeniu twórców z markami w ramach kampanii z nano- i mikroinfluencerami, jak również najbardziej wpływowymi i opiniotwórczymi postaciami ze świata social mediów. Agencja dysponuje autorską platformą technologiczną zapewniającą m.in. nadzór nad realizacją kampanii w czasie rzeczywistym oraz wykorzystuje światowej klasy narzędzia do weryfikacji influencerów pod kątem jakości i optymalizacji zasięgów.
Zespół agencji tworzą wyłącznie osoby z szerokim doświadczeniem mediowym i marketingowym, zdobywanym podczas realizacji kampanii dla marek z wielu branż, jak również osoby z dużym doświadczeniem w tworzeniu nowoczesnych narzędzi internetowych. Agencję reprezentuje ekspert – Karina Hertel, która swoje menadżerskie 15-letnie doświadczenie zdobywała w największych mediowych firmach w Polsce, ostatnio jako Dyrektor Zarządzająca w Grupa Onet – RAS Polska.
Zobacz również
– BrandLift wyróżnia seniorskie podejście do realizacji kampanii oraz wysoki poziom współpracy z klientami i consulting na wszystkich etapach projektu. Dajemy marketerom pewność, że kampania jest realizowana z dbałością o najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Naszą rynkową misją jest profesjonalizacja tej młodej branży w trosce o efektywność biznesową działań prowadzonych na rzecz marek – mówi Karina Hertel, ekspert BrandLift.
Agencja zbudowała autorską platformę do jak najbardziej efektywnego i skutecznego prowadzenia kampanii i automatyzacji całego procesu na linii Influencer – agencja – klient. Profile influencerów są szczegółowo analizowane pod kątem ich wiarygodności i deklarowanych parametrów kont, jak również dopasowywane do wymaganych do osiągnięcia wskaźników kampanii. Klienci otrzymują dostęp do narzędzia, umożliwiającego w prosty i przejrzysty sposób akceptować oraz konsultować zarówno konta influencerów, jak i publikowane treści. Zautomatyzowany jest również sposób rozliczeń, dzięki czemu prowadzenie kampanii z udziałem kilkudziesięciu kont nie stanowi wyzwania organizacyjnego.
– Wykorzystujemy narzędzia analityczne w procesie doboru influencerów, tak aby pracować tylko z wiarygodnymi twórcami. Analizujemy ich profile pod kątem pozyskiwania obserwatorów oraz rzeczywistego zaangażowania. Wykorzystujemy do tego celu narzędzie zewnętrznego partnera. Każdy influencer w bazie przechodzi szczegółową weryfikację. Dodatkowo dzięki HashtagCircle, czyli autorskiej technologii do analizy hashtagów, potrafimy znacznie dokładniej dobierać skutecznych w konkretnej kategorii twórców, a tym samym dostarczyć lepsze parametry kampanii i szybciej dowieźć KPI’e – dodaje Hertel.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Marki obsługiwane przez BrandLift to m.in.: Nivea, Smyk, Żywiec Zdrój, Vision Express, RayBan, Bell, projekt „Stocznia Gdańska warta UNESCO”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na temat agencji znajduje się na stronie www.brandlift.pl