Letni czas w firmach wcale nie oznacza urlopu od działań marketingowych. Wbrew pozorom to właśnie wtedy prowadzone są duże kampanie, które poprzez swoją lżejszą, wakacyjną formułę docierają nawet do tych, którzy właśnie odpoczywają w letnich kurortach. BrandLift swoimi działaniami potwierdza, że wakacje to naprawdę gorący czas, zwłaszcza jeśli podejmowane działania trafiają do wymagających konsumentów, którzy co prawda odpoczywają, ale wciąż oczekują od marek naturalności.
Autentyczność stała się główną walutą marek. Konsumenci jak nigdy wcześniej, zwracają uwagę na prawdziwe, niekoloryzowane emocje i odczucia w kampaniach. Stały rozwój i innowacje w strategiach firm są nieodzownym elementem dobrego marketingu, jednak to tworzenie kreatywnych i autentycznych kampanii pozwala na nawiązanie trwałych relacji z klientami. Właśnie takie tendencje są widoczne w działalności agencji BrandLift, która wraz z nowymi klientami próbuje zachęcić konsumentów do dzielenia się swoją prawdziwą codziennością czy pasją – powiedziała Karina Hertel, partner zarządzający BrandLift.
Zobacz również
Ziaja
BrandLift wraz z marką kosmetyczną Ziaja rozpoczął akcję #Ziaja_AnanasowyZawrótGłowy, która ma zachęcić do kompleksowego zadbania o siebie. Do współpracy zaproszono influencerki z branży beauty z różnych kategorii: ciało, włosy, pielęgnacja. Ananasowa linia kosmetyków będąca głównym motywem akcji jest nie tylko niezwykle letnia i energetyzująca, ale także wegańska. Wszystko po to, żeby… autentycznie zadbać o swoje ciało.
Deichmann
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Akcja #deichmann_BĄDŹwyjątkowa jest wielowymiarowa i ma dotrzeć do 2 500 000 followersów. Celem kampanii jest przedstawienie konkretnych modeli obuwia w kreatywny sposób poprzez opowiedzenie o pasji, która sprawia, że jesteśmy wyjątkowi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Coccodrillo
BrandLift wraz z Coccodrillo, czyli polską marką odzieżową dla dzieci realizuje kampanię #Coccodrillo_PierwszeMomenty skierowaną do świeżo upieczonych rodziców. Do kampanii zaproszeni zostali influencerzy, którzy w naturalny sposób opowiedzą o pierwszych momentach życia swojego dziecka. Pierwsze Momenty to zabawne i wzruszające historie przedstawione na estetycznych zdjęciach, ale przede wszystkim to autentyczne emocje i radość jaką dorośli odczuwają podczas kontaktu z niemowlakami.
Polish Soccer Skills
Kolejną kreatywną współpracą BrandLift są działania podjęte z Polish Soccer Skills, które mają na celu zachęcić najmłodszych do spełnienia sportowych marzeń. W końcu kto chociaż przez chwilę nie marzył o karierze Roberta Lewandowskiego. Twórcy PSS podzielą się swoimi doświadczeniami oraz zaprezentują zalety piłkarskich obozów, na które właśnie teraz jest najlepszy… wakacyjny czas.