Jest to prywatna inicjatywa własnej tarczy antykryzysowej, która ma za zadanie udostępniać zgłoszonym firmom dostępne zasoby i narzędzia do odbudowy na rynku, w zakresie świadczonych przez nas usług.
Akcja ma charakter społeczny, skierowana do firm dotkniętymi skutkami wywołanymi przez pandemię, w ramach której przedsiębiorcy mogą liczyć na bezpłatną pomoc obejmującą konsultacje w zakresie szeroko rozumianego brandingu.
Zobacz również
Pandemia zmienia strukturę rynku i postawy waszych, naszych klientów. Potrzebne są więc nowe modele komunikacji oraz nowe strategie marek. Doświadczenie agencji oparte na sprawdzonych metodach pomoże firmom wyjść z kryzysu i odbudować pozycję na rynku. Przynajmniej do tego będzie ona dążyć.
BRANDLIVE chciałoby pomóc każdemu, kto brandingowej pomocy potrzebuje, ale możliwości zespołu są ograniczone. Dlatego też, konsultacje będą realizowane wg kolejności zgłoszeń.
Zgłoszenia do akcji należy dokonywać na stronie: brandlive.pl/tarcza-antykryzysowa-covid-19/
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing