Brandman pokazał, że zaufanie klienta i konsumentów buduje się dzięki konsekwencji

15 maja w telewizji ruszyła kolejna odsłona kampanii ORANŻADY HELLENA. Tym razem pod hasłem "Autentycznie NAJ...". Na ekranie wciąż niezastąpiony Kuba Wojewódzki zachęca do zakupu polskiej marki.
O autorze
2 min czytania 2017-05-17

To już kolejny rok, kiedy firma Colian, przekonana efektami, zaufała agencji Brandman i powierzyła jej obsługę w zakresie marketingu swojego produktu, między innymi kreację spotów reklamowych.

W związku z dobrą współpracą zarówno z agencją Brandman, jak i bohaterem naszej kampanii Kubą Wojewódzkim w tym roku również postanowiliśmy zaufać ich efektywności. Tym bardziej że w naszej strategii duży nacisk kładziemy na konsekwencję, co doskonale przekłada się na wyniki sprzedażowe marki ORANŻADA HELLENA. – mówi Magdalena Koszela, Brand Manager marki.

Przemysław Dropiński, Prezes Brandmana, tak tłumaczy sukces realizowanej przez jego team kampanii:

Jako agencja reklamowa 360° stawiamy na marketing zintegrowany w zupełnie nowym stopniu. Kreując optymalny wizerunek marki, prowadzimy działania spójne na każdej linii. To właśnie dzięki temu jesteśmy w stanie w tak szybkim czasie wypracować widoczne dla klienta efekty. Poprzez obsługę full service możemy sprawić, że produkt staje się dla konsumenta naturalnym, atrakcyjnym i wielowymiarowym doświadczeniem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po zeszłorocznym sukcesie kampanii ORANŻADY HELLENA Brandman kontynuuje współpracę z Colianem i w oparciu o przedstawioną przez spółkę strategię kreuje nowe spoty, będące nawiązaniem oraz kontynuacją przyjętych rok temu założeń.

W mediach po raz kolejny pojawiły się reklamy z Kubą Wojewódzkim i najbardziej charakterystycznymi głosami w Polsce – Krystyny Czubówny oraz Piotra Zimocha. Dodatkowo Agencja odpowiada m.in. za materiały POS, przygotowanie kreacji do prasy i Internetu oraz organizację ogólnopolskiego konkursu dla konsumentów z projektem i implementacją konkursowego layoutu opakowań oranżady włącznie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W najnowszych spotach reklamowych HELLENY widzimy Wojewódzkiego jako „badacza”, „typowego Polaka na wakacjach” i „kibica siatkówki”. Każda odsłona przedstawia w humorystyczny sposób kolejne NAJ, które możemy zaobserwować w naszym kraju. Całość z przymrużeniem oka traktuje o Polsce i samych Polakach, o tym, jacy jesteśmy i czym możemy się pochwalić. Wszystkie spoty są kontynuacją spójnej identyfikacji wizualnej, która funkcjonuje (pracuje!) już od dawna w świadomości konsumentów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przemysław Dropiński z Brandmana dodaje:

Jako agencja jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani, że nasza praca stanowi część sukcesu marki ORANŻADA HELLENA. Po raz kolejny przekonaliśmy się, że konsekwencja i kompleksowość to klucz do efektywności. Również dla nas samych – specjalistów od marketingu zintegrowanego, ORANŻADA HELLENA jest doskonałym case study, które często wykorzystujemy, choćby podczas prowadzonych szkoleń. Na pewno w tegorocznym projekcie szkoleniowym również nie zabraknie przykładów i wniosków, które zebraliśmy dzięki współpracy z Colianem. Cieszę się, że praca naszego teamu i wizerunek Kuby Wojewódzkiego mogą w widoczny sposób wpłynąć na sprzedaż produktu. To najlepszy dowód naszego profesjonalizmu i wysokiej jakości świadczonych przez nas usług.