To już kolejny rok, kiedy firma Colian, przekonana efektami, zaufała agencji Brandman i powierzyła jej obsługę w zakresie marketingu swojego produktu, między innymi kreację spotów reklamowych.
W związku z dobrą współpracą zarówno z agencją Brandman, jak i bohaterem naszej kampanii Kubą Wojewódzkim w tym roku również postanowiliśmy zaufać ich efektywności. Tym bardziej że w naszej strategii duży nacisk kładziemy na konsekwencję, co doskonale przekłada się na wyniki sprzedażowe marki ORANŻADA HELLENA. – mówi Magdalena Koszela, Brand Manager marki.
Zobacz również
Przemysław Dropiński, Prezes Brandmana, tak tłumaczy sukces realizowanej przez jego team kampanii:
Jako agencja reklamowa 360° stawiamy na marketing zintegrowany w zupełnie nowym stopniu. Kreując optymalny wizerunek marki, prowadzimy działania spójne na każdej linii. To właśnie dzięki temu jesteśmy w stanie w tak szybkim czasie wypracować widoczne dla klienta efekty. Poprzez obsługę full service możemy sprawić, że produkt staje się dla konsumenta naturalnym, atrakcyjnym i wielowymiarowym doświadczeniem.
Po zeszłorocznym sukcesie kampanii ORANŻADY HELLENA Brandman kontynuuje współpracę z Colianem i w oparciu o przedstawioną przez spółkę strategię kreuje nowe spoty, będące nawiązaniem oraz kontynuacją przyjętych rok temu założeń.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W mediach po raz kolejny pojawiły się reklamy z Kubą Wojewódzkim i najbardziej charakterystycznymi głosami w Polsce – Krystyny Czubówny oraz Piotra Zimocha. Dodatkowo Agencja odpowiada m.in. za materiały POS, przygotowanie kreacji do prasy i Internetu oraz organizację ogólnopolskiego konkursu dla konsumentów z projektem i implementacją konkursowego layoutu opakowań oranżady włącznie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W najnowszych spotach reklamowych HELLENY widzimy Wojewódzkiego jako „badacza”, „typowego Polaka na wakacjach” i „kibica siatkówki”. Każda odsłona przedstawia w humorystyczny sposób kolejne NAJ, które możemy zaobserwować w naszym kraju. Całość z przymrużeniem oka traktuje o Polsce i samych Polakach, o tym, jacy jesteśmy i czym możemy się pochwalić. Wszystkie spoty są kontynuacją spójnej identyfikacji wizualnej, która funkcjonuje (pracuje!) już od dawna w świadomości konsumentów.
Przemysław Dropiński z Brandmana dodaje:
Jako agencja jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani, że nasza praca stanowi część sukcesu marki ORANŻADA HELLENA. Po raz kolejny przekonaliśmy się, że konsekwencja i kompleksowość to klucz do efektywności. Również dla nas samych – specjalistów od marketingu zintegrowanego, ORANŻADA HELLENA jest doskonałym case study, które często wykorzystujemy, choćby podczas prowadzonych szkoleń. Na pewno w tegorocznym projekcie szkoleniowym również nie zabraknie przykładów i wniosków, które zebraliśmy dzięki współpracy z Colianem. Cieszę się, że praca naszego teamu i wizerunek Kuby Wojewódzkiego mogą w widoczny sposób wpłynąć na sprzedaż produktu. To najlepszy dowód naszego profesjonalizmu i wysokiej jakości świadczonych przez nas usług.