Wielkoformatowy mural można podziwiać w Gdańsku w kluczowej lokalizacji miasta przy ul. Chłopskiej 12. Skierowany jest do zarówno do lokalnej społeczności, jak i turystów odwiedzających centrum stolicy Pomorza podczas tegorocznych wakacji.
Wyjątkowe, stworzone w 100% ręcznie wieloformatowe malowidło o powierzchni 160 m2 przedstawia złotą rybkę, która według autorów projektu z Moliera2.com i Braughman Group Media, symbolizuje szczęście oraz inspiruje do tego, aby marzeń nie odkładać na półkę.
Zobacz również
– Koncept muralu oddaje niesamowitą atmosferę Trójmiasta. Nawiązuje do tradycji, bogatej kultury oraz mieszkańców, którzy śledzą najnowsze modowe trendy. Wybór lokalizacji malowidła był naturalnym elementem strategii kampanii sklepu internetowego Moliera2.com – mówi Konrad Kostrzewa, development director w Braughman Group Media.
Murale niosą za sobą wysokie wartości artystyczne oraz zachwycają odbiorców już na samym etapie malowania. Braughman Group Media dysponuje ponad 50 lokalizacjami wielkoformatowymi w całym kraju, które są dostosowane pod unikatowe malowidła.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach