AF.agency z Poznania wygrała przetarg ogłoszony przez sieć marketów Bricomarché na działania e-commerce dla marki. Agencja zajmie się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań dla ogólnopolskiej sieci supermarketów typu „dom i ogród”, aby zwiększyć sprzedaż w kanale online. Jeszcze w tym roku agencja przejmie całościową obsługę kart produktowych sklepu internetowego bricomarche.pl i rozpocznie pracę nad rozwojem contentu.
Jestem niezwykle dumny z faktu, że w ślad za naszymi wieloletnimi doświadczeniami pracy dla marek sprzedających swoje produkty w sklepach internetowych i marketplace’ach, nawiązaliśmy współpracę bezpośrednio z e-retailerem o tak dużym zasięgu i rozpoznawalności na polskim rynku – mówi Tomek Chabowski, partner zarządzający w AF.agency. – Budowa atrakcyjnego contentu jest obecnie najlepszym gwarantem wzrostu zyskowności w obszarze sprzedaży online – dodaje.
Zobacz również
Bricomarché to marka obecna w Polsce od 2000 roku, według danych GfK w ubiegłym roku zajmowała blisko 11% krajowego rynku.
Rok 2021 możemy zaliczyć do niezwykle pomyślnych, odnotowaliśmy obroty w wysokości 3,3 miliarda złotych, co daje wzrost o ponad 16 procent w stosunku do roku poprzedniego, również bardzo dobrego dla nas. Długo szukaliśmy wyspecjalizowanego partnera w zakresie zarządzania contentem naszego sklepu internetowego, dlatego cieszymy się, że w przetargu udało się wyłonić agencję z dużym doświadczeniem w tym obszarze. AF.agency daje nam gwarancję nieszablonowego podejścia do tematu, wiedzę oraz unikalne technologie, dzięki czemu będziemy mogli zwiększać przewagę konkurencyjną – komentuje Magdalena Wiśniewska, dyrektor pionu wdrażania innowacji w Bricomarché.
Po stronie agencji za projekt odpowiedzialna jest Joanna Bartel, client service director.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing