– ŁubuDubu PR zajmie się kompleksowo obsługą działań PR, które wpisują się w nasze zwiększające się potrzeby komunikacyjne. Związane jest to m.in. z całościowym rebrandingiem browaru i wszystkich jego produktów. Planujemy również mocniejsze zaistnienie marki Pilsweizer w świadomości smakoszy piwa w całej Polsce, a nie tylko, jak do tej pory, regionalnie. W tym celu od dłuższego już czasu budujemy dystrybucję naszego piwa w całym kraju, a teraz przyszła pora także na działania wzmacniające świadomość marki Pilsweizer wśród konsumentów – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu oraz członek zarządu Browaru Pilsweiser.
Browar PIilsweiser( www.pilsweiser.com ) jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Grybowie (Siołkowej) browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. W 2005 r. Browar Grybów został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych – w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa Pilsweizer.
Zobacz również
Browar Pilsweiser jest obecnie jedynym browarem regionalnym w Małopolsce i na Podkarpaciu. W planach jest rozbudowa browaru o hotel i ośrodek Spa (które będą mieścić się w zrewitalizowanych budynkach starego browaru).
Agencja ŁubuDubu PR działa na rynku od 2009 r. Jej zespół tworzą doświadczeni specjaliści komunikacyjni z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy na rynku mediowym. Wśród klientów agencji znalazły się do tej pory firmy m.in. z branży: medycznej (Polfa Warszawa SA), telekomunikacyjnej (Eurotel SA), motoryzacyjnej (MotoRaporter), odzieżowej (amerykańskie marki JJ Cole Collections, Belly Bandit), IT (SuperHost, SmartMedia, BIside e-commerce (Hotprice.pl, iDream.pl); jak również największe polskie portale i serwisy internetowe (Onet.pl, Zumi, Szafa.pl), firmy z sektora technologiczno-reklamowego (ClickQuickNow, iBillboard, Novem, BB Elements, TradeTracker) czy agencje reklamowe i domy mediowe (Saatchi&Saatchi, Change Integrated, Red8, Digital One, Codemedia, Biuro Podróży Reklamy).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing