TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Browar Pilsweiser rozpoczyna współpracę z agencją Łubudubu PR

Browar Pilsweiser (dawniej Browar Grybów) rozpoczął współpracę z agencją ŁubuDubu PR. Agencja zajmie się całościową obsługą public relations głównej marki browaru - PILSWEIZER - z naciskiem na działania z zakresu media relations.
O autorze
1 min czytania 2014-12-17

– ŁubuDubu PR zajmie się kompleksowo obsługą działań PR, które wpisują się w nasze zwiększające się potrzeby komunikacyjne. Związane jest to m.in. z całościowym rebrandingiem browaru i wszystkich jego produktów. Planujemy również mocniejsze zaistnienie marki Pilsweizer w świadomości smakoszy piwa w całej Polsce, a nie tylko, jak do tej pory, regionalnie. W tym celu od dłuższego już czasu budujemy dystrybucję naszego piwa w całym kraju, a teraz przyszła pora także na działania wzmacniające świadomość marki Pilsweizer wśród konsumentów – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu oraz członek zarządu Browaru Pilsweiser.

Browar PIilsweiser( www.pilsweiser.com ) jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Grybowie (Siołkowej) browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. W 2005 r. Browar Grybów został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych – w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa Pilsweizer.

Browar Pilsweiser jest obecnie jedynym browarem regionalnym w Małopolsce i na Podkarpaciu. W planach jest rozbudowa browaru o hotel i ośrodek Spa (które będą mieścić się w zrewitalizowanych budynkach starego browaru).

Agencja ŁubuDubu PR działa na rynku od 2009 r. Jej zespół tworzą doświadczeni specjaliści komunikacyjni z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy na rynku mediowym. Wśród klientów agencji znalazły się do tej pory firmy m.in. z branży: medycznej (Polfa Warszawa SA), telekomunikacyjnej (Eurotel SA), motoryzacyjnej (MotoRaporter), odzieżowej (amerykańskie marki JJ Cole Collections, Belly Bandit), IT (SuperHost, SmartMedia, BIside e-commerce (Hotprice.pl, iDream.pl); jak również największe polskie portale i serwisy internetowe (Onet.pl, Zumi, Szafa.pl), firmy z sektora technologiczno-reklamowego (ClickQuickNow, iBillboard, Novem, BB Elements, TradeTracker) czy agencje reklamowe i domy mediowe (Saatchi&Saatchi, Change Integrated, Red8, Digital One, Codemedia, Biuro Podróży Reklamy).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing