Popławski będzie odpowiedzialny za kreowanie polityki sprzedażowej wszystkich marek, znajdujących się w portfolio jednego z największych dystrybutorów alkoholi mocnych z segmentu premium w Polsce, posiadającego w swoim portfolio marki takie jak Finlandia® Vodka i Jack Daniel’s®.
Filip Popławski będzie odpowiadał za całość działań sprzedażowych firmy, zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym. Jednym z najważniejszych zadań, które stoją przed nowym Dyrektorem, będzie umocnie relacji ze strategicznymi klientami Brown-Forman Polska.
Zobacz również
Bardzo się cieszę, że nasz zespół wzmocni osoba z tak bogatym doświadczeniem zawodowym. Liczę na to, że wysokie kompetencje Filipa, poparte licznym sukcesami sprzedażowymi, przyczynią się do umacniania silnej pozycji wszystkich naszych marek na polskim rynku – mówi Ricardo Cupido, Dyrektor Generalny Brown-Forman Polska. Od początku naszej obecności na polskim rynku, szczególną wagę przykładamy do tego, aby nasze marki postrzegane były przez konsumentów zarówno przez pryzmat najwyższej jakości, jak i odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Jestem przekonany, że Filip będzie dla nas silnym wsparciem w obu obszarach. – dodaje Cupido.
Filip Popławski posiada ponad 16-letnie doświadczenie, które zdobywał na licznych polach, związanych z obszarem sprzedaży. Zanim dołączył do zespołu Brown-Forman Polska, pracował w MARS POLSKA, gdzie również pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży, współpracując zarówno z zespołem biurowym, jak i doradcami klientów zatrudnionymi w terenie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce