Brytyjska agencja stworzyła brand book dla znanej na całym świecie marki, sprawdź, czy Ty potrafisz dobrze “hohohować”

Brytyjska agencja stworzyła brand book dla znanej na całym świecie marki, sprawdź, czy Ty potrafisz dobrze “hohohować”
W erze, kiedy każdy z nas chce zbudować własną markę osobistą, jest jeden człowiek, którego marka kształtowała się przez wieki i przez kolejne będzie się tylko umacniać. Mowa tutaj o Świętym Mikołaju, któremu brytyjska agencja stworzyła osobisty „brand book”.
O autorze
0 min czytania 2017-12-15

Doskonale przemyślana i pełna subtelnego humoru książka, pozwala nam zagłębić się w „Santa” markę. Brand book uczy, jak „żyć według świętego”, czyli jak „hohohować”, jaki odcień czerwonego wybierać, czy jak pisać listy z życzeniami.

Dodatkowo agencja zaprojektowała logo, opisała cele marki, trzy wersje koloru białego oraz zaprezentowała plan domu, w którym elfy przygotowują prezenty!

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Całą książkę Mikołaja znajdziecie → tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowoczesny Mikołaj nie tylko roznosi prezenty, korzysta z social mediów, ekonomii dzielenia, a także jest całkiem niezłą „swatką”. Coca-Cola w tym roku ubiera ponadczasową historię w nowoczesny scenariusz!