Wielbiciele selfie są chwaleni jako pewni siebie, zombie telefoniczne jako osoby, które potrafią się na czymś skupić, a przedstawiciele pokolenia millenialsów doceniani za swoją wiarę w siebie.
Nowa kampania rekrutacyjna jest kontynuacją zeszłorocznej, o wartości 1.6 mln funtów, która zawierała reklamy mówiące, że żołnierze mogą płakać, modlić się i okazywać emocje. Zaowocowało to zgłoszeniami na szeregowców w liczbie osiągającej 5-letni planowany poziom.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czapka futrzana nie od czapy, trzewiki, dzięki którym będziesz mieć pewność, że nikt nie wydesantuje Cię z własnego obuwia oraz kalesony, które doskonale zabezpieczą tyły w chłodne dni – Agencja Mienia Wojskowego w zabawny i praktyczny sposób zachęca do zakupów online.