Budimex Nieruchomości kupi 80 bud dla psów ze schronisk

Blisko 40 tysięcy zł na zakup 80 bud dla potrzebujących zwierząt ze schronisk we Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Budimex Nieruchomości podsumowuje akcję „Dom na Święta” – projekt mający na celu wsparcie lokalnych schronisk i ich przedstawicieli w zapewnieniu ciepłego i bezpiecznego schronienia psom.
O autorze
1 min czytania 2020-02-05

Akcja „Dom na Święta” zakładała zakup bud dla podopiecznych z lokalnych schronisk tj. we Wrocławiu, Poznaniu oraz Krakowie, w liczbie odpowiadającej podpisanym umowom zakupu mieszkania w grudniu ub. r. we wskazanych lokalizacjach.

– Zależało nam na tym, aby pomóc schroniskom i ich przedstawicielom w zapewnieniu bezpiecznego schronienia i poprawienia warunków życia czworonożnych przyjaciół. Co więcej, chcieliśmy zwrócić uwagę na szerszy problem, jakim jest sytuacja zwierząt w schroniskach, które potrzebują domu i na ten dom czekają – tłumaczy Mariusz Rysicz, przedstawiciel dewelopera i organizator akcji,

Schroniska biorące udział w projekcie zostaną wyposażone łącznie w 80 bud, przygotowanych na zamówienie i zgodnie ze specyfikacją danej placówki.

– Udział w akcji „Dom na Święta” to dla nas ogromne wsparcie. Zakup jednej budy, która jest dostosowana do naszych potrzeb oraz infrastruktury schroniska, a przede wszystkim jest odpowiednia dla naszych podopiecznych, to koszt blisko 500 zł. Chcąc zapewnić pomoc zwierzakom, musimy liczyć się z bardzo wysokimi opłatami obejmującymi zakup bud, legowisk, karmy czy środków czystości. Cieszy nas fakt, że problem bezdomnych zwierząt jest dostrzegany i możemy liczyć na wsparcie finansowe – tłumaczy Agnieszka Szachidewicz przedstawiciel schroniska „Przytul Pyska” w Oleśnicy pod Wrocławiem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dotychczas akcja „Dom na Święta” była realizowana we Wrocławiu, Krakowie oraz w Poznaniu. Jak zapowiada przedstawiciel dewelopera, projekt będzie kontynuowany w tym roku w innych miastach w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing