Budimex #niezwalnia i szuka pracowników

Polski generalny wykonawca dołączył do kampanii #Niezwalniajmy. W 2020 roku Budimex planuje zatrudnienie 0,5 tysiąca osób.
O autorze
1 min czytania 2020-05-06

Zgodnie z założeniami #Niezwalniajmy firma przystępująca do akcji deklaruje, że jeśli będzie konieczne w jej przypadku ograniczenie kosztów w związku z obecną sytuacją gospodarczą spowodowaną koronawirusem, w pierwszej kolejności redukowane będą inne koszty, niż koszty związane z zatrudnieniem, aby ochronić jak najwięcej etatów.

– Dołączamy do akcji, by promować i wspierać działania mające na celu zabezpieczenie miejsc pracy. Niespodziewane zmiany na rynku pracy powodują, że z jeszcze większą dbałością podchodzimy do zabezpieczenia naszych pracowników. Budimex postrzegany jest przez kandydatów, pracowników oraz klientów jako stabilny i solidny wykonawca oraz pracodawca – mówi Cezary Mączka, członek zarządu dyr. zarządzania zasobami ludzkimi Budimex SA.

W pierwszym kwartale tego roku Budimex zatrudnił ponad 100 osób. Plan tego roku, przy założeniu realizacji kontraktów budowlanych na obecnych warunkach, przewiduje zatrudnienie ponad 0,5 tysiąca osób.

–  Przykładamy szczególną uwagę do realizacji kontraktów, dbamy o ich wpływ na stabilność organizacji. Obecna sytuacja epidemiologiczna nie dotknęła jeszcze negatywnie naszej działalności, jednak ściśle ją monitorujemy i podejmujemy elastyczne działania odpowiadające na pojawiające się zmiany. Mamy jak dotąd szczęście – możemy pracować w pełni realizując nasze zobowiązania – mówi Cezary Mączka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tej chwili Budimex szuka pracowników na ponad 36 stanowisk, w tym majstrów robót drogowych i torowych, inżynierów dokumentacji projektowej czy kierowników robót elektrycznych. Na stronie polecambudimex.pl każdy może polecić znajomą osobę do pracy.

Pracodawcy, którzy dotychczas dołączyli do akcji to: Budimex, ANG Spółdzielnia, Media Scope Group, Skin Vitale, Grupa Producentów Owoców Galster, Yellows, Decerto, Practum Consulting oraz Miludek Centrum Wspierania Rozwoju.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patroni akcji: Polskie Stowarzyszenie HR, Business Centre Club, Karta Różnorodności koordynowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Global Compact Network Poland, CR Navigator, Better, Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe, Admind

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się