Buduj swoją markę w 2025: e-book od ClickMeeting już dostępny [PATRONAT]

Buduj swoją markę w 2025: e-book od ClickMeeting już dostępny [PATRONAT]
Liczba twórców internetowych na świecie przekracza już 207 mln. Rośnie znaczenie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami. By przyciągnąć ich uwagę, konieczne jest zbudowanie silnej marki. Dotyczy to zarówno firm, jak i osób pragnących być liderami opinii. Polski ClickMeeting przygotował e-booka, w którym aż 44 ekspertów z różnych dziedzin dzieli się swoimi prognozami i radami na temat skutecznego budowania marki w 2025 r. 
O autorze
1 min czytania 2025-01-29

W ciągu tylko dwóch ostatnich lat liczba ludzi określających się jako twórcy internetowi wzrosła na świecie o 314 proc. i przekracza już 207 mln, z czego ok. ⅕ stanowią twórcy profesjonalni. Sprzyja temu fakt, że coraz więcej osób poszukuje szybkiego i łatwego dostępu do informacji i wiedzy specjalistycznej. 

Jednocześnie rośnie znacznie bardziej bezpośredniego kontaktu z odbiorcami. Główne zarobki twórców internetowych nie pochodzą już w przeważającej mierze ze współprac z firmami, ale również z dobrowolnych wpłat od obserwujących, organizacji webinarów, kursów i szkoleń, czy dystrybucji ekskluzywnych płatnych materiałów. 

By przebić się w tłumie ze swoimi treściami, konieczne jest zbudowanie silnej marki – firmy lub osobistej. ClickMeeting, lider polskiego rynku narzędzi do webinarów, spotkań online oraz wsparcia pracy zdalnej i hybrydowej, przygotował e-booka „Buduj swoją markę w 2025 r.”, w którym 44 wyróżniających się ekspertów komunikacji i PR, marketerzy, konsultanci oraz twórcy i CEO firm dzielą się swoimi prognozami na temat najważniejszych trendów w budowaniu marki, również osobistej, oraz wskazują narzędzia, które najbardziej mogą w tym pomóc. 

E-book dostępny tutaj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing