W ciągu tylko dwóch ostatnich lat liczba ludzi określających się jako twórcy internetowi wzrosła na świecie o 314 proc. i przekracza już 207 mln, z czego ok. ⅕ stanowią twórcy profesjonalni. Sprzyja temu fakt, że coraz więcej osób poszukuje szybkiego i łatwego dostępu do informacji i wiedzy specjalistycznej.
Jednocześnie rośnie znacznie bardziej bezpośredniego kontaktu z odbiorcami. Główne zarobki twórców internetowych nie pochodzą już w przeważającej mierze ze współprac z firmami, ale również z dobrowolnych wpłat od obserwujących, organizacji webinarów, kursów i szkoleń, czy dystrybucji ekskluzywnych płatnych materiałów.
Zobacz również
By przebić się w tłumie ze swoimi treściami, konieczne jest zbudowanie silnej marki – firmy lub osobistej. ClickMeeting, lider polskiego rynku narzędzi do webinarów, spotkań online oraz wsparcia pracy zdalnej i hybrydowej, przygotował e-booka „Buduj swoją markę w 2025 r.”, w którym 44 wyróżniających się ekspertów komunikacji i PR, marketerzy, konsultanci oraz twórcy i CEO firm dzielą się swoimi prognozami na temat najważniejszych trendów w budowaniu marki, również osobistej, oraz wskazują narzędzia, które najbardziej mogą w tym pomóc.
E-book dostępny tutaj.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Startuje Radio Super Express – internetowe radio informacyjne
Słuchaj podcastu NowyMarketing